لرستان

بهره برداری از ۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دورود

بهره برداری از ۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دورود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، رییس بیمارستان شهدای ۷ تیر دورود در این باره گفت : این پروژه ها شامل : رادیولوژی دیجیتال بخش اورژانس ،سالن اجتماعات شهیده زهرا شیرویه (نخستین شهیده مدافع سلامت استان لرستان) و مهد کودک (ویژه پرسنل بیمارستان) بوده که امروز با حضور مسئولین استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
افتتاح و به بهره برداری رسیدند .
طرهانی افزود : به لطف خدا و پیگیری های به عمل آمده با بهره برداری از رادیولوژی دیجیتال بخش اورژانس ، دیگر نیازی به جابجایی بیماران ترومایی (آسیب دیده) برای انجام تصویربرداری به بخش های دیگر نمی باشد .
وی ادامه داد .همچنین با بهره برداری از مهد کودک ، اقدامی جهت رفاه هر چه بیشتر همکاران محترم و افزایش بازدهی کاری آنان ایجاد خواهد شد .

لازم به ذکر است که سالن اجتماعات شهیده زهرا شیرویه نیز جهت انجام امور آموزشی و سمینار ها در اختیار واحد آموزش و فرهنگی قرار خواهد گرفت .

در ادامه خانم دکتر چگنی به بیان گزارشی از عملکرد خود در حوزه های مختلف بهداشت و درمان این شهرستان پرداخت و گفت : بر اساس نیازمندی های ما و جهت تسریع در افتتاح و بهره برداری از پروژه های جاری ، اقدامات خوبی صورت گرفته است که هم اکنون شاهد افتتاح تعدادی از این پروژه ها با حضور رئیس دانشگاه ، نماینده و دیگر مقامات شهرستانی هستیم .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا