تهران

بهسازی ماشین آلات سنگین شهرستان ری نیازمند اعتبارات بیشتری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ری، رضا حاجتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری اظهار داشت: تیم های راهداری شهرستان ری به همراه ۲۷ دستگاه ماشین های سبک و سنگین از جمله گریدر، کامیون های برف روب و نمک پاش، لودر و خودروهای سبک در خدمت شهروندان هستند.

وی با اشاره به آغاز فصل سرد سال و بارش‌های احتمالی برف و باران، گفت: ۱۰ تیم راهداری در پنج راهدارخانه این شهرستان برای کمک به رانندگان و پاکسازی جاده‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری بیان کرد: شهرستان ری دارای پنج ایستگاه راهداری در آزادراه تهران ـ قم، جاده قدیم قم ـ تهران، کمربندی دوم تهران، جاده ورامین به ری و حسن آباد فشافویه است، که هر کدام از راهدارخانه ها دارای پنج دستگاه ماشین آلات هستند تا در بروز هرگونه مشکلی در خدمت مردم باشند.

حاجتی اضافه کرد: تیم های عملیاتی اداره راه شهرستان ری به صورت شبانه روزی در آزادراه ها، جاده های اصلی، فرعی و روستایی گشت زنی می کنند تا هیچگونه موردی جان مسافران را تهدید نکند.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ درصد راه های استان تهران در شهرستان ری واقع شده است، ادامه داد: اداره راه شهرستان ری برای نگهداری و بهسازی ماشین آلات سنگین نیازمند اعتبارات بیشتری است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری تصریح کرد: هم اکنون هفت دستگاه از ماشین آلات اداره راه شهرستان ری به صورت استیجاری است که گاهی اجاره برخی از آنها نیز به تعویق می افتد.

حاجتی با بیان اینکه به صورت میانگین در طول شبانه روز ۱۰۴ هزار خودرو از آزادراه تهران ـ قم عبور می کند، خاطرنشان کرد: کار رسیدگی به وضعیت این آزادراه و جاده قدیم تهران ـ قم که شاهراه ارتباطی ۱۷ استان جنوبی کشور شناخته می شود کار دشواری است.

وی یادآور شد: هم اکنون کار روکش آسفات، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر خدمات راهداری در جاده های مواصلاتی شهرستان ری به خوبی انجام شده است تا مسافران سفر خوبی در این ایام داشته باشند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری با بیان اینکه شهروندان در فصول سرد سال از مسافرت های غیرضروری تا حد امکان اجتناب کنند، گفت: شهروندان قبل از مسافرات برای اطلاع از وضعیت جاده ها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند تا از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

حاجتی خاطر نشان کرد: رانندگان ماشین آلات سنگین نیز برای ایمنی بیشتر خودشان و حفظ کیفیت آسفالت زنجیر چرخ و برای شرایط خاص، لباس گرم، پتو و اقلام خوراکی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا