گلستان

به‌دنبال استاندار بومی به هر قیمتی نیستیم/ استاندار جدید نگاه سرمایه‌گذاری و اشتغال به گلستان داشته باشد

رحمت‌الله نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: تمام دغدغه رهبر معظم انقلاب به کشور و نظام‌ جمهوری اسلامی، توسعه و تحول در راستای ‌آرامش و آسایش مردم است.

وی با اشاره به اینکه استانداران نقش مهمی در توسعه استان دارند، تصریح کرد: استانداران باید برنامه محور بوده و از همه توانمندی‌ها و پتانسیل استان در راستای سند آمایش سرزمینی و اشتغال گام برداشته و باعث ایجاد پویایی و تحول در استان شوند.

* استان گلستان جزو پنج استان آخر کشور به لحاظ عقب‌ماندگی است/ مصوبات سفر دولت باید پیوست و پشتیبانی رونق تولید، اشتغال و اقتصاد برداشته باشد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان گلستان جزو پنج استان آخر کشور به لحاظ عقب‌ماندگی است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان با رویکرد اشتغال اقدام مهمی در راستای تحول استان خواهد بود.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور بیان کرد: خوشحال هستیم که در سفرهای استانی رئیس جمهور جدید تمام جوانب مورد بررسی دقیق قرار گرفته و مانند دولت گذشته که نه در بین مردم حضور می‌یافتند و نه فقط کوهی از مصوبات در سفرهای استانی لحاظ نمی‌شود.

نوروزی گفت: باید تمامی مصوبات پیوست و پشتیبانی داشته و سبب تحول و ایجاد کسب و کار شده و در نتیجه رونق تولید و اشتغال و اقتصاد را در برداشته باشد.

وی با اشاره به نامه وزیر کشور و دفتر ریاست جمهوری درباره معرفی استاندار توسط مجمع نمایندگان استان ابراز کرد: رئیس جمهور و وزیر کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که با نمایندگان سراسر کشور در انتخاب استانداران تعامل خواهند داشت و پیوست این صحبت نامه‌ای از طرف وزیر کشور و دفتر ریاست جمهوری به تمامی مجامع نمایندگان استان در سراسر کشور مبنی بر معرفی چند نفر توانمند به عنوان استاندار ابلاغ شد.

نماینده علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت نمایندگان در انتخاب استاندار حق دولت و قوه مجریه بوده و فصل‌الخطاب مجمع نمایندگان استان گلستان در انتخاب استاندار سخنان مقام‌ معظم رهبری خواهد بود.

* مجموعه دولت برای انتخاب استاندار باید بررسی دقیق و عمیق داشته و با اندیشه کار را انجام دهد/ انقلابی‌گری و ارزشی بودن از ویژگی‌های مهم استاندار آینده باید باشد

وی نیروی انقلابی و ارزشی را از ویژگی‌های مهم استاندار جدید نام برد و به دنبال استاندار بومی به هر قیمتی نیستیم، گفت: استاندار جدید در مرحله نخست باید دارای ویژگی‌هایی مانند انقلابی بودن، ارزشی، توانمند و غیره داشته و اگر چنین ویژگی‌هایی در نیروهای بومی استان باشد قطعا نیروی بومی انتخاب می‌شود زیرا معتقدم استاندار، رئیس جمهور استان بوده و منشا تحول در استان خواهد بود.

نوروزی بیان کرد: به نظر بنده تاخیری در انتخاب استاندار گلستان صورت نگرفته و مجموعه دولت برای انتخاب استاندار باید بررسی دقیق و عمیق داشته و با اندیشه کار را انجام دهد.
انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا