اصفهان

به برکت خون شهدا نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را رقم خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان(عج) صبح امروز در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تشکر از حضور مردم و مسؤولان اظهار کرد: امروز استان اصفهان و شهر اصفهان میزبان همرزمان سلیمانی و خرازی است و در کنار عزای زهرای مرضیه و گرامیداشت شهدای مقاومت میزبان ۲۵ شهید است.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور همگام با مردم اصفهان یاد شهدا را گرامی می‌دارند، افزود: اگر مقام معظم  رهبری فرمودند شهید سلیمانی باید در قالب مکتب سلیمانی شناخته شود به این دلیل بود که عصاره همه فرماندهان دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی، کاظمی و صیادشیرازی، بابایی، میثمی و ردانی‌پور در حاج قاسم خلاصه می‌شود.

فدا تأکید کرد: راه، هدف و مسیر همه شهدا در مسیر و هدف سلیمانی خلاصه شد؛ امروز اگر اینجا هستیم با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان(عج) خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون شهید، ایمان و اعتقاد به اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی بوده است و شهدا حرمت اسلام را با خون پاکشان حراست کردند.

وی تصریح کرد: اینجا ایران ام‌القرای جهان اسلام است، ایران حرم حسین ابن علی(ع) است و اگر آسیب ببیند چیزی از حرم باقی نمی‌ماند.

فدا ادامه داد: اگر پیمان می‌بندیم که راه شهید سلیمانی و شهدا را در راه نظام ادامه دهیم ولایتمداری، ولایت‌باوری و ولایت‌پذیری باید به نحوی باشد که در مسیر ولایت قرار گیریم و شهید سلیمانی قسم خورد از شئون عاقبت بخیری حرکت در مسیر سکاندار انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان(عج) در ادامه مطرح کرد: دفاع از اصول، مردمی بودن، کار برای مردم و آسایش و امنیتشان، دفاع از اسلام و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی نیز از دیگر ویژگی‌های شهدا و شهید سلیمانی است.

وی بصیرت، دشمن‌شناسی، خستگی‌ناپذیری و ثابت قدم ماندن را از دیگر ویژگی‌های شهدا دانست و عنوان کرد: شهدا با نثار جان و فداکاری‌های خود اهداف دشمنان را طی ۴۳ سال انقلاب خنثی کردند، ما پیمان می‌بندیم راه شهدا بر زمین نخواهد ماند و خللی در اراده ما صورت نخواهد گرفت.

فدا همچنین گفت: آمریکا با این جنایت وحشتناک در نظر مردم جهان منفورترین شد، ما انتقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سلیمانی را خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان(عج) تأکید کرد: ما در کنار حفظ آمادگی و بالا بردن توان بازدارندگی ضربه محکمی را به آمریکایی‌ها و رژیم منحوس صهیونیستی وارد خواهیم کرد و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به برکت شهدا رقم خواهیم زد. 

وی تصریح کرد: ما منکر مشکلات، گرانی و کمبودها نیستیم ولی دولت کنونی عزمش را جزم کرده و تلاش خود را می‌کند تا سختی معیشت را از دوش مردم بردارد.

فدا در پایان گفت: اطاعت، حرکت در مسیر رهبری، صبر و استقامت، سفارش به تقوا و حضور در مسیر انقلاب از ویژگی‌های تمام شهدا بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا