کهگیلویه و بویراحمد

به بهانه ورود شهدای گمنام | بوی بهشت در «لوداب» به مشام می‌رسد+فیلم

برگزیده های ایران لوداب، صادق بهادران در روزهای آینده این بخش، میزبان دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

در روزگار فعلی، گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا، کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست و این عمل در رفتار و منش مردم انقلابی بخش لوداب به چشم می آید. 

از هر کوی و برزنی بوی عشق به مشام می‌رسد و همه عشاق، برای روبرو شدن با معشوقان بهشتی، لحظه شماری می کنند.

مادران رنج دیده این سرزمین با نذر و صلوات خود را آماده کرده تا جای مادران این شهدا را سبز گردانند و چه خوش است فرزندی بعد از سال ها گمنامی، با استقبال صدها و شاید هزاران مادر چشم به راه روبرو گردد. 

ای هدیه های آسمانی، شما همانی هستید که نمرده اید بلکه برده اید، شما هم دنیا را برده اید هم آخرت را و تا قیامت زنده و جاودان خواهید بود.

شما گلگون کفنان، صادقیون واقعی هستید که ره صد ساله را یک شبه پیموده اید و به امام خود لبیک گفته و در راه مودت عشق و شهادت سر داده اید.

شما گمنام نیستید، بلکه آمده اید نوایی بلند سر دهید از یک بقیع، از مادری بی حرم، امامی بی حرم، آمده اید بگویید از مظلومیت مادر عزیزتان.

و چه خوب پازل عشق چیده شده است، در دهه بصیرت و میثاق با ولایت، در آستانه سال روز شهادت بی‌بی دو عالم(س) و سالروز شهادت سردار دل ها، ورود شما هم حال و هوای دیارمان را بهشتی می کند.

آری با آمدنتان بوی بهشت به مشام می‌رسد و همه پر از جنب و جوش شده اند و خانه تکانی دارند برای استقبال از شما ای فرشته های آسمانی…

و اما در لوداب، همه با هم دست به دست یک دیگر تلاش دارند که مقدمات مراسم استقبال  از این فرشته‌های آسمانی، بهتر و بهتر برگزار گردد.

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا