خراسان شمالی

به جای دستور توقف ارتقاء بیمارستان پورسینای آشخانه، مشکل را حل کنید

محمدوحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد در رابطه با ارتقاء پروژه بیمارستان پورسینای آشخانه اظهار کرد: پروژه ارتقاء بیمارستان پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت دارای ردیف اعتباری بوده و اعتبار آن در حال جذب است اما طی چند ماه گذشته توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری متوقف شده است.

وی گفت: در دولت آیت الله رئیسی هیچ پروژه‌ای نباید متوقف بماند.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان‌شمالی افزود: اجرای این پروژه سبب ایجاد خسارت به مردم شده و حوزه عمرانی استانداری بهتر است به جای دستور توقف پروژه، مشکل را حل کند و به دنبال اتمام هرچه سریعتر آن باشند.

وحیدی تصریح کرد: اگر مشکلی متوجه پیمانکار یا موضوعات این چنینی است باید به دنبال رفع آن بود نه اینکه پروژه را به تعطیلی کشاند، اکنون چه کسی پاسخگوی افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های اجرای این پروژه است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناورى مجلس شوراى اسلامى گفت بارها جلسات و پیگیری‌های حضوری از استان و تهران نیز انجام شد و امیدواریم تسریع در ادامه عملیات پروژه، تاخیر را جبران نماید.

وی در پایان گفت: نیاز است وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز پیگیر پیش‌بینی و انجام مقدمات لازم در جذب و تامین نیروی انسانی این بیمارستان و بیمارستان راز و جرگلان باشند.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا