کهگیلویه و بویراحمد

به دنبال جابه‌جایی فوری مدیران نیستیم/ غفلت‌هایی در بنیاد شهید صورت گرفت/ استخدام جامعه ایثارگری رعایت شود

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مراقبت‌ها برای بیماری کرونا گفت:وضع استان خوب نیست چند شهر قرمز و در آستانه  قرمز شدن داریم. پیک ششم در استان شروع شده و  از ۲۰ شهر قرمز کشور چند شهر در استان ما است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه دستگاه‌ها خواهش می‌کنم برای مبارزه با کرونا پای کار باشند و نهایت تلاش را داشته باشند.درب ادارات ماسک توزیع شود ارتباط بین اتاق‌ها به حداقل ممکن برسد آنچه لازم است در اختیار ادارات و مردم باشد.

وی بیان کرد: در ادارات پایش شود افرادی که واکسن نزدند ورود آنها ممنوع شود تا زمانی که واکسن نشوند اجازه حضور نخواهند داشت.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهرماه سفر رئیس جمهور به استان را داشتیم، سر جمع ۲۱۷ طرح و پروژه با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوب شد بسیاری از این پروژه ها مبادله موافقت نامه شده که به اطلاع دستگاه‌ها می‌رسد.

وی با توصیه به مدیران گفت: از مدیران می‌خواهم پای کار باشند از آثار دموکراسی و مردم سالاری دینی همین است که مردم نگرشی دارند و جمعی را برای مدیریت انتخاب می‌کند تودیع و معارفه‌ها طبیعی است به معنای این نیست که کسانی که تودیع می‌شوند مشکل داشته‌اند.

وی بیان کرد: مدیران گذشته مدیران شایسته‌ای هستند اما جابه‌جایی‌ها طبیعی است کسانی که رای دادند به دنبال تغییرات هستند، ظرفیت دموکراسی را از مدیران بیشتر از مردم عادی انتظار داریم انتخاب مدیران ویژگی هایی دارد پس ویژگی های خاصی است برای مدیران لذا مدیران پای کار و جدی باشند.

احمدزاده بیان کرد: شاید تودیع و معارفه زمان بر باشد اصراری به جابه‌جایی فوری مدیران نداریم لذا به مردم خدمت کنید، مردم و دولت انتظاراتی دارند اما تودیع و معارفه فوری و با عجله برای نظام و دولت خوب نیست.

وی در ادامه با تشکر از زحمات صمیمی معاون سابق اقتصادی استاندار  گفت: عسکری نیروی شناخته شده است مباحث مطرح شده در سفر رئیس جمهور مورد تایید رئیس جمهور قرار گرفت حتی آقای رییسی خواست مباحث ارائه شده ارسال شود.  تا زمان طی شدن تشریفات  سرپرست حوزه اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه صمیمی‌دوست  رایزن ما در پروژه‌ها خواهند بود، گفت: از روابط عمومی سابق تشکر می‌کنم چرا که زحمت کشیدند نقی‌زاده روابط عمومی جدید نیروی ملی است.

احمدزاده ضمن قدردانی از زحمات احد جمالی  معاون سیاسی قبل که به افتخار بازنشستگی نائل شد گفت: هاشمی تا زمان طی شدن تشریفات سرپرست حوزه سیاسی خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروهای انتخاب شده افراد محبوبی بین مردم هستتد، گفت: ما به دنبال جمع آوری حاشیه‌ها و خدمت به مردم هستیم. اگر بخواهیم درگیری حواشی شویم استان آسیب می بیند‌ لذا از اختلاف میان جریانات سیاسی پرهیز شود و کار و خدمت به استان سرلوحه باشد.

وی با بیان اینکه همکارانم در استانداری پای کار باشند افزود:  ممکن است در استانداری جابه‌جایی شود اما به منزله حذف نیست.تودیع‌ها به منزله مشکل‌دار و مورد بودن نیست می‌بینم فردی می‌رود پشت تریبون مدیر استانی را تخریب کنید این تخریب به صلاح استان نیست.

وی بیان کرد: در بنیاد شهید  مشکلاتی از جمله عدم ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگر داریم. پیام‌هایی از شکایت فرزندان شهدا دارم. غفلت هایی در بنیاد شهید انجام شد حداقل انتظار من از مدیرکل سابق بنیاد شهید این بود که فرزند شهید را آرام می‌کرد و خود همراه او می‌شد تا حادثه ای رخ ندهد.

وی بیان کرد: اصل وظیفه در اختیار بنیاد شهید است متولی جامعه ایثارگران این اداره است این برادر حداقل می‌توانست این فرزند شهید را همراهی کند به غیر از این موسوی کار خود را انجام می‌داد غفلت باعث چنین حادثه تلخی شد.

وی از  فتاحیان سرپرست جدید بنیاد شهید خواست با خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتباط داشته باشد تا این نارضایتی در بین خانواده شهدا و ایثارگر از بین برود. در رسیدگی به ایثارگران ضعف داریم در مراجعه رزمنده‌ها، خانواده شهدا و ایثارگر همه حساس باشیم و رسیدگی کنیم همه ما به واسطه صدقه سر شهدا و ایثارگران اینجا نشسته‌ایم آنها ولی نعمت ما هستند.

احمدزاده در پایان بیان کرد: در تمام جذب دستگاه ها سهمیه ایثارگران که کف است رعایت شود( کف انتخاب فرزندان شهدا در استخدام رعایت نشده است) شرایط بد است.‌ از دستگاه‌هایی که پول دارند و سرمایه‌گذاری می‌کنند خواهش می‌کنم اولویت  فرزندان شهدا برای استخدام رعایت و به ایثارگران خدمت شود نمی‌گویم به کسی دیگری ظلم شود اما حق ایثارگران را در جایگاه خودش بدهیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا