اخبار ورزشی

به روز رسانی / فرناندز: برای انتخاب ملی پوشان هندبال دو هفته لیگ ایران را دیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، نشست خبری مانوئل مونتایا فرناندز امروز از ساعت ۱۱ در محل فدراسیون هندبال با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. سرمربی تیم ملی کشورمان که ملقب به پروفسور است در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: ابتدا تشکر می کنم از اصحاب رسانه که در این نشست خبری حضور پیدا کردند. از فرصت استفاده می کنم و از صمیم قلبم برای تیم ملی بانوان آرزوی موفقیت کنم. خیلی خوشحالم که دختران هندبال ایران با تلاش های زیاد قرار است در کشور من (اسپانیا) مسابقات جهانی را تجربه کنند. من می دانم آنها در اردن چه مشکلات ورزشی و غیر ورزشی را تجربه کردند. بزرگترین موفقیت دختران ایران این بود که توانستند به مسابقات جهانی راه پیدا کنند. این موضوع نباید کم ارزش جلوه داده شود، چراکه اتفاق بسیار مهمی بود.

وی ادامه داد: هدف از این نشست اعلام رسمی ٣۵ بازیکنی است که من به فدراسیون معرفی کردم تا در مسابقات قهرمانی آسیا از حضور آنها استفاده کنیم. برای مسابقات این لیست به ١٨ نفر خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: برای تهیه این لیست دو هفته اول لیگ ایران را از نزدیک دیدم. فیلم هفته سوم را هم دیدم و سه اردوی آماده سازی را هم پشت سر گذاشتیم. یک اردوی قطر هم داشتیم. تمام بازی های لژیونرها را هم بررسی و ۵٢ بازی از آنها را تماشا کردم.

 

ادامه دارد…


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا