کرمانشاه

به کارگیری تمهیدات لازم برای آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه 

به کارگیری تمهیدات لازم برای آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه 

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و پیش‌بینی بارندگی‌ها تمهیدات لازم برای آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: این تمهیدات شامل افزایش پایگاه‌های موقت در جاده‌ها، تجهیز انبارهای امدادی، به روز کردن تجهیزات سیلاب، بازآموزی نیروهای امدادی و تجدید نظر تیم‌های عملیاتی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر هر ساله با بارندگی‌ها آغاز می‌شود، تصریح کرد: به شعب شهرستانی نسبت به بارندگی‌ها و سیلابی شدن جاده‌ها اعلام آماده باش شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح پست‌های موقت هم افزایش می‌یابد و امسال با افزایش پایگاه موقت به مجموع ١۵ پایگاه ثابت، ٢٣ پایگاه آماده امدادرسانی هستند.

این مقام مسئول مجموع نیروهای امدادی در این پایگاه‌ها را ٨٠٠ نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای مدیریت بحران‌ باید تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی در خصوص ورود اعضا جدید به جمعیت هلال اهمر استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی نیرو با توجه به عضوگیری ها به جمعیت هلال احمر کرمانشاه افزوده شد که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و این عضوگیری تا پایان سال ادامه دارد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا