چهارمحال و بختیاری

بودجه آرامستان شهرکرد دو برابر می‌شود/ از احداث حسینیه و رستوران تا قطعات طبقاتی

مجید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات عمرانی در مجموعه آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: اعتبارات این مجموعه از رقم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال ۹۹ به رقم ۲۲ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ رسید و این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به افزایش ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به تسریع در احداث قبور با توجه به افزایش ناگهانی متوفیان به دلیل بحران کرونا ادامه داد: با وجود افزایش قابل توجه تعداد متوفیان طی دو سال گذشته اما این سازمان از فعالیت‌های عمرانی نیز غافل نشد.

رفت و آمد به آرامستان سهل‌تر خواهد شد 

وی با اشاره به احداث قطعه‌های ۴ و ۵، یکنواخت‌سازی قبور، احداث سرویس بهداشتی، تکمیل ساختمان استراحتگاه پرسنل، زیرسازی مسیرها و … در آرامستان بهشت رحمت بیان کرد: با وجود فصل کاری محدود در شهرکرد، همزمان با ایجاد بلوک‌های تازه تاسیس، احداث معابر دسترسی و خیابان‌های جدید با هدف سهولت در رفت و آمد مراجعان محترم در اولویت قرار گرفته است.

فاز یک آرامستان در مرحله نقشه‌برداری

احمدی تصریح کرد: هم اکنون با کمک رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد، جانمایی و تهیه نقشه‌های فاز یک معماری احداث حسینیه و رستوران (سالن پذیرایی و مراسمات) با ظرفیت ٣هزار نفر و احداث غرفه‌های تجاری درحال انجام است و فاز دوم و اجرایی این پروژه از سال آینده کلیک خواهد خورد.

به گفته وی، همراه با احداث حسینیه، سالن پذیرایی و مراسمات، احداث غرفه‌های تجاری، اجرای قبور طبقاتی و قطعات خانوادگی، کاشت نهال مثمر و توسعه فضای سبز و… در آرامستان بهشت رحمت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا