هرمزگان

بومی سازی ۶۹۰۰ قطعه پالایشگاهی در شرکت پالایش نفت بندرعباس

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، بهرام پور ظهر امروز در بازدید شرکت‌های دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از پالایشگاه نفت بندرعباس افزود: حمایت از ساخت داخل و تولیدکنندگان داخلی در راستای کمک به استمرار تولید، از سیاست های پالایشگاه نفت بندرعباس است.

وی بیان داشت: سالیانه در حدود ۱۵۰ قطعه به روش مهندسی معکوس در شرکت پالایش نفت بندرعباس با همکاری شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی بومی‌سازی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه پژوهش و اعتماد به شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی قابل توجه است.

دکتر واعظی با بیان اینکه هدف از این بازدید آشنایی با اقدامات فناورانه و ظرفیت‌های این بخش در شرکت پالایش نفت بندرعباس است افزود: شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری شرکت‌های تولیدی توانمندی هستند که افزایش ارتباط آنها با صنایع از جمله شرکت‌های نفتی می‌تواند در تامین کالا و قطعات مورد نیاز و همچنین جلوگیری از وابستگی به خارج از کشور بسیار موثر باشد.

شرکت‌های دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از واحدهای عملیاتی، کارگاه‌ها و بخش های پژوهشی بازدید کردند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا