اردبیل

بیانیه بسیج رسانه استان اردبیل؛ ۹دی حماسه‌ای پرفروغ از عزم و بصیرت ملت/ اجازه حیله‌گری و فتنه‌انگیزی به دشمنان نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بسیج رسانه استان اردبیل در بیانیه‌ای با گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت و تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه با تجدید بیعت فاطمی با امام و مقتدای زمان خویش، بر ایستادگی اصحاب رسانه استان اردبیل در برابر اقدامات رسانه‌ای و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی‌ماه ۸۸ برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکبار جهانی است.

۹دی واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پرفروغ از عزم ملتی بود که با نگاهی نافذ نسبت به کنش‌های سیاسی و اجتماعی و شناخت دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت، ولایتمداری و هوشمندی خود را در خنثی‌سازی فتنه و توطئه پیچیده و خطرناک دشمنان و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی به نمایش گذاشتند.

قاطبه رسانه‌های استکبار به‌صورت زنجیره‌ای با اسم رمز«تقلب» هم صدا با فتنه‌و با شعارهای پوپولیستی عوامفریبانه و سیاق ملی‌گرایانه متاثر از ادبیات جمعیتی از مغرضان زخم خورده در نظام سیاسی، فضای ذهنی جامعه را مشوش کرده و با تحرکات اوباش مآبانه امنیت ملی را نشانه رفتند.

وقاحت کردار سیاسی ابلهانه وابسته به استکبار به حدی بود که به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اهانت کردند و وقیحانه‌تراز آن تکبر فرعونی و لجاجت سیاسی سران فتنه بود که به‌جای آرام کردن فضای سیاسی کشور، بر طبل فتنه و نفاق کوبیدند. اما با عنایت خدای سبحان و در پرتو هدایت امام‌گونه رهبری مقام معظم رهبری، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بی‌هویت زده و بساط شیطانی فتنه زمان را برچیدند.

امروز استکبار جهانی و اهریمنان فتنه‌گر باید بدانند که ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته همواره در صحنه‌های حساس کشور حاضر بوده و در برابر هرگونه فتنه و توطئه دشمنان خواهند ایستاد.

اگر چه عاملان اغتشاشات سال ۱۳۸۸ هرگز از محضر ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، عذرخواهی نکردند، اما نقش محوری آنان به‌عنوان بازی‌گردانان اتاق فکر استکبار و وارد کردن خسارت‌های سنگین به کشور بر کسی پوشیده نیست و این خیانت بزرگ از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

اصحاب رسانه استان اردبیل با گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت و تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه با تجدید بیعت فاطمی با امام و مقتدای زمان خویش، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) اعلام می‌دارد با رصد کامل فضای رسانه‌ای دشمن، اجازه نخواهد داد که حیله‌گری‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان باعث ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی و ناامیدی و تردیدافکنی بین مردم شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا