Categories: اردبیل

بیانیه بسیج رسانه استان اردبیل؛ ۹دی حماسه‌ای پرفروغ از عزم و بصیرت ملت/ اجازه حیله‌گری و فتنه‌انگیزی به دشمنان نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بسیج رسانه استان اردبیل در بیانیه‌ای با گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت و تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه با تجدید بیعت فاطمی با امام و مقتدای زمان خویش، بر ایستادگی اصحاب رسانه استان اردبیل در برابر اقدامات رسانه‌ای و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی‌ماه ۸۸ برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکبار جهانی است.

۹دی واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پرفروغ از عزم ملتی بود که با نگاهی نافذ نسبت به کنش‌های سیاسی و اجتماعی و شناخت دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت، ولایتمداری و هوشمندی خود را در خنثی‌سازی فتنه و توطئه پیچیده و خطرناک دشمنان و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی به نمایش گذاشتند.

قاطبه رسانه‌های استکبار به‌صورت زنجیره‌ای با اسم رمز«تقلب» هم صدا با فتنه‌و با شعارهای پوپولیستی عوامفریبانه و سیاق ملی‌گرایانه متاثر از ادبیات جمعیتی از مغرضان زخم خورده در نظام سیاسی، فضای ذهنی جامعه را مشوش کرده و با تحرکات اوباش مآبانه امنیت ملی را نشانه رفتند.

وقاحت کردار سیاسی ابلهانه وابسته به استکبار به حدی بود که به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اهانت کردند و وقیحانه‌تراز آن تکبر فرعونی و لجاجت سیاسی سران فتنه بود که به‌جای آرام کردن فضای سیاسی کشور، بر طبل فتنه و نفاق کوبیدند. اما با عنایت خدای سبحان و در پرتو هدایت امام‌گونه رهبری مقام معظم رهبری، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بی‌هویت زده و بساط شیطانی فتنه زمان را برچیدند.

امروز استکبار جهانی و اهریمنان فتنه‌گر باید بدانند که ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته همواره در صحنه‌های حساس کشور حاضر بوده و در برابر هرگونه فتنه و توطئه دشمنان خواهند ایستاد.

اگر چه عاملان اغتشاشات سال ۱۳۸۸ هرگز از محضر ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، عذرخواهی نکردند، اما نقش محوری آنان به‌عنوان بازی‌گردانان اتاق فکر استکبار و وارد کردن خسارت‌های سنگین به کشور بر کسی پوشیده نیست و این خیانت بزرگ از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

اصحاب رسانه استان اردبیل با گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت و تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه با تجدید بیعت فاطمی با امام و مقتدای زمان خویش، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) اعلام می‌دارد با رصد کامل فضای رسانه‌ای دشمن، اجازه نخواهد داد که حیله‌گری‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان باعث ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی و ناامیدی و تردیدافکنی بین مردم شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

13 ساعت ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

13 ساعت ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

13 ساعت ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

13 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

13 ساعت ago