سیاسی

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه‌ی شهدا، خصوصاً شهیدان دفاع مقدس که با نثار خون خود، عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این مرز و بوم کردند. صلوات و سلام خدا بر شاهد شهیدان و امام مجاهدان و اسوه و مقتداى صالحان و رفعت‌بخش کلمه پیامبران، حضرت امام خمینى(قدّس ا‌لله‌ سرّه و اعلى ا‌لله‌ کلمته) که آتش خشم مستضعفان را بر خیمه کفر، الحاد، ظلم و استکبار جهانی افکند و ارکان سلطه مستکبران را متزلزل ساخت.

با گذشت بیش از چهل سال از آغاز جنگ تحمیلی به جرأت می‌توان گفت که از وحشیانه‌ترین حلقه‌هاى توطئه‌ دشمنان که بر اساس نقشه‌هاى شیطانى و شوم، براى نابودی اساس اسلام طراحى شده بود، هجوم وسیع نظامى و شروع جنگى بود که دشمن با استفاده از جاه‌طلبى و غرور حکام بعثی عراق طراحی کرد و به راه انداخت. جنگی که با شعارهاى قومى و با هدف تجزیه ایران و به امید فتح سه روزه‌ی تهران و سقوط نظام اسلامی آغاز شد، خرابی‌هایى در دو کشور و در منطقه به بار آورد که کم‌نظیر بود و جنایت‌هایى در دفتر تاریخ به ثبت رساند که تاکنون نظیر آن در کمتر جنگی مشاهده شده است. ملت رشید ایران نیز به دفع تجاوز برخاست و با دفاع مقدس از کیان اسلام و میهن اسلامی، سیلى محکمى بر دشمن نواخت و با سلاح و صلاح و در سایه رهبرى ولى خدا، آنچنان حماسه استقامت و رشادت مظلومانه و سرسختانه‌اى سرود که در تاریخ به‌مثابه‌ی درس بزرگی باقی مانده و صراط مستقیم مبارزان و آزادی‌خواهان را ترسیم کرد. عنایت خدا نیز در نصرت مظلومان و غلبه لشکریانش، بر همه ظاهر شد و این مرحله از توطئه دشمن در تاریخ انقلاب اسلامی ناکام ماند.

دفاع هشت ساله ملت مجاهد و مقاوم ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد مجاهدت این ملت خصوصاً شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی معتقد است بزرگداشت هفته دفاع مقدس بدین معنی است که هیچ ملتی بدون مقاومت و پایداری قادر نخواهد بود از هویت، عزت و ناموس ملی خود و از ارزش‌ها و باورها و حقوق خود دفاع کند. و گریز از عرصه‌هایی که زورگویان و مستکبران جهان بر ملت‌های آزاده تحمیل می‌کنند، سرانجامی جز تحقیر شدن و آنگاه گرفتار شدن در چنبره ستم و تجاوز انسان نخواهد داشت. این درس پایداری را ملت رشید و بیدار ما به همه آموخت و در تاریخ ماندگار ساخت. امروز نیز جهاد و مقاومت پرشکوهی که همه ملت‌های مظلوم در اقصی نقاط جهان با دستان خالی، زورگویان مستکبر و تا دندان مسلح را عاجز و بیمناک کرده‌اند، ادامه همان درس جاودانه است و پا در گل ماندن نیروهای اشغالگر در طی سال‌های گذشته در کشورهای منطقه غرب آسیا، حاصل این سرمشق کارآموز ملت مقاوم ایران است.

در پایان بار دیگر خداوند را سپاس می‌گوییم که این ملت بزرگ را با درسی که از دفاع مقدس گرفت، از همه آزمون‌های گذشته سربلند و موفق خارج ساخت تا در فتنه‌ها نلغزیدند و از توطئه‌ها بر خود نلرزیدند. باید به احترام ملتی که صبر و مقاومت در بلا و حق‌طلبی و اطاعت از امر خدا را در هر حال از خود نشان دادند ایستاد و سر تعظیم فرود آورد. و امید است که خدای متعال نیز به فضل و عنایت خود، این ملت را تا رسیدن به قلل مرتفع اهداف خود یارى کند؛ انّه ولىّ النّعم. فَلَهُ الحَمدُ مِن مُقتَدِرٍ لایُغلَبُ وَ ذى اَناهٍ لایَعجَل.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا