خراسان رضوی

بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان

 به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

«سالروز مبارزه با استکبار جهانی امسال با شکست دیگر آمریکا در سرقت نفتکش ایران، از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شنیده شدن صدای خُرد شدن اقتدار پوشالی آن مصادف شد.

نظام استکباری آمریکا که قریب ۷۰ سال است از هیچ جنایت و چپاول سرمایه‌های ملت ایران دریغ نکرده و همه امکانات جاسوسی و نظامی و سیاسی خود را برای به زیر سلطه درآوردن ملت عزتمند ایران بسیج کرده که جلوه‌های آن را در تحمیل قانون کاپیتولاسیون در آبان ۴۳ و کشتار نوجوانان دانش آموز در آبان ۵۷ دیده و بیاد داریم.

با تسخیر لانه جاسوسی‌اش در چنین روزی، آنچنان تحقیر شد که ابهت و اقتدار دروغین آن در افکار عمومی جهان شکست و حمله‌اش به طبس نه تنها آن را جبران نکرد بلکه با شکست عملیات طبس در برابر اراده الهی تن به قرارداد الجزایر برای بازپس‌گیری جاسوسانش داد.

ملت ایران با دومین انقلاب خود در ۱۳ آبان ۵۸ دست آمریکا را از چپاول کشور و حمایت از ضدانقلاب قطع و جوهره ضداستکباری انقلاب اسلامی را متجلی و ۴۲ سال است با توطئه‌ها و دسیسه‌های این قدرت برای دخالت در امور منطقه و تجاوزش به حقوق ملت‌ها مبارزه می‌کند.

در طی این سال‌ها عوامل غرب‌گرا و خودباخته‌ی داخلی تلاش کرده‌اند با تئوری، کنارآمدن با کدخدا، رابطه و مذاکره با آمریکا، مسیر بازگشت دوباره آمریکا به کشور را هموار سازند که بحمدالله موفق نشده‌اند.

اینان که امروز تنش با آمریکا را بی‌نتیجه می‌دانند، کسانی هستند که چشمانشان در برابر استقلال به دست آمده و پیشرفت‌های شگرف کشور کور است، وادادگی آنها به غرب اجازه نمی‌دهد دستاوردهای ناشی از قطع دست آمریکا از منطقه را شمارش کنند.

امروز ملت ایران باید لانه‌های جاسوسی کشف نشده را کشف و با عناصر نفوذی غربگرا در سیستم اجرایی و برنامه‌ریزی کشور مقابله و پرچمداری مقابله با استکبار را از دست نداده و هژمونی آن را کاهش و جلوی یکه تازی او در جهان را بگیرد.

امروز هرگونه تجدید مذاکره با آمریکا بدون رفع تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن و عدم دخالت در توانمندی موشکی و فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای و عدم دخالت در امور ایران و خروج از منطقه، به ضرر منافع ملی است.

ملت ایران به‌ویژه نسل جوان باید با تداوم موضع ضداستکباری نظام جمهوری اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت خود را بدون کوچکترین اتکا به این نوع قدرت‌ها طی و با سیاست چندجانبه‌گرایی، قدرت این نظام سلطه را به‌سوی افول سوق دهد.»

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا