سیاسی

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز خبرنگار

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز خبرنگار

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

برگزیده های ایران حائز رتبه‌ اوّل تعداد نامزدی جشنواره ملی رسانه‌های ایران شد

 

هفدهم مرداد روز خبرنگار، روز پاسداشت، تکریم و تقدیر از مجاهدان عرصه آگاهی بخشی، روشنگری و تبیین است.

در این سال‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان، خبرنگاران حامیان و پیگیری کنندگان شعارهای اصیل و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده‌اند. روشنگری متعهدانه و همراه با مسئولیت پذیری و خردورزی برای پیشرفت ایران اسلامی و شکل دهی تمدن نوین اسلامی از شاخصه‌های خبرنگار تراز جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌باشد.

رسانه‌ها و مطبوعات از ارکان مهم و امید بخش مردم سالاری دینی و از مطالبات دائمی انقلاب اسلامی بوده و اطلاع رسانی و خبر رسانی به موقع، صادقانه، مشفقانه و نقد ناصحانه آنان تضمین کننده سلامت، رقابت، پیشرفت و ‌‌نظارت بر جامعه و مایه تداوم ‌‌توفیقات نظام اسلامی است.

در روزگاری که بسیاری از رسانه‌های غربی، ابزار دست استکبار جهانی برای ترویج دروغ، خشونت، اهانت، تهمت، بی اعتمادی و نفاق بوده و دیکتاتوری رسانه‌ای غرب در صدد سرپوش گذاشتن بر حقایق و پدیده‌های مهم و ارزشمند و جهانی همانند اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه)، انقلاب اسلامی و مقاومت است مجدد جامعه خبری غربی با حمایت و بعضا با سکوت به اهانت به قرآن مجید، مقدسات، شعائر مذهبی ادیان الهی، صفحه تاریک و‌ زشت در کارنامه خود رقم زدند وعدم استقلال آنان به رغم ادعای آزادی و حقوق بشر بیش از پیش بر همگان آشکار شد.

در این میان وظیفه سنگین روشنگری، ارسال اخبار درست، تبیین دقیق مسائل و تحلیل و تفسیر صحیح رویدادها، بر عهده خبرنگاران مومن، مسلمان، مستقل و آزاده؛ این پیشتازان و سرآمدان شجاع و بصیر صحنه نابرابر جنگ نرم بوده که مسئولیتشان با توجه به پیشرفت سریع عرصه سایبری و دستاوردهای جدید فضای مجازی روز به روز سنگین‌تر و حساس‌تر از قبل می‌گردد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن قدردانی از جامعه با ایمان و پر از امید خبرنگاران به ویژه تلاشگران عرصه خبررسانی دفاعی این روز را به تمامی این عزیزان تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا