اخبار ورزشی

بیرانوند: بعد از کسب سهمیه المپیک تمام سختی‌ها از مقابل چشمانم رد شد/ امیدوارم در پاریس مدالی خوش‌رنگ بگیرم

بیرانوند: بعد از کسب سهمیه المپیک تمام سختی‌ها از مقابل چشمانم رد شد/ امیدوارم در پاریس مدالی خوش‌رنگ بگیرم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد بیرانوند درباره کسب مدال طلای انفرادی و میکس تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در مسابقات اهداف پروازی که برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان حاصل شد، اظهار داشت: خدا را شکر با همت فدراسیون و حمایت‌های آقای قربانی رئیس فدراسیون برای اولین بار سهمیه المپیک را دریافت کردیم. امیدوارم این شروع کسب سهمیه در این رشته باشد و بتوانم در المپیک پاریس به خوبی بدرخشم و خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشور کسب کنم. امیدوارم بتوانم پاسخ حمایت‌ها و اعتماد رئیس فدراسیون را بدهم.

تمجید سایت فدراسیون جهانی تیراندازی از تاریخ‌سازی محمد بیرانوند

 

وی در پاسخ به این سؤال که پس از کسب سهمیه المپیک به‌عنوان یک‌ نوجوان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با چه واکنش‌هایی رو‌به‌رو شد، گفت: شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا هدیه‌ای به من داد و از عملکردم تقدیر کرد. تیراندازانی از کشورهای هند و کویت هم تبریک زیادی گفتند.

تیرانداز نوجوان المپیکی کشورمان در مورد احساسش پس از کسب سهمیه المپیک خاطر نشان کرد: پس از سهمیه المپیک تمام سختی‌های که در این سال‌ها کشیدم از مقابل چشمانم رد شد و امیدوارم از المپیک با مدال برگردم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای پس از کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: بعد از ۱۵ روز استراحت، تمرینات آغاز می‌شود و با جدیت پای تمرینات هستم و روی المپیک تمرکز می‌کنم تا با آمادگی کامل راهی پاریس شوم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا