Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بیشترین مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در روسیه ثبت شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

بیشترین مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در روسیه ثبت شد

به گزارش برگزیده های ایران از مسکو طی یک روز گذشته، ۴۰ هزار و ۲۱۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شد و یکهزار و ۱۹۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند که بیشترین رقم مرگ و میر کرونایی از آغاز همه گیری کووید-۱۹ تاکنون در این کشور است.

۱۲ مهر، یکهزار و ۱۸۹ نفر، ۱۱ مهر یکهزارو ۱۷۸ نفر و ۱۰ مهر یکهزار و ۱۵۵ نفر در این کشور بر اثر کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند. پیشتازان مبتلایان و قربانیان این بیماری شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ اعلام شده ست.

در مجموع هشت میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۶۰ نفر در این کشور از آغاز همه گیری به کرونا مبتلا شدند و در کل در این مدت ۲۴۳ هزار و ۲۵۵ نفر جان باختند.

گزارش های رسیده ازچند منطقه روسیه حاکی از کمبود تخت بیمارستانی برای مداوای افراد مبتلا به کرونا است و چند بیمارستان جدید در دست احداث است.  

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه روز دوشنبه از وضعیت بسیار دشوار روسیه در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد

وی با اشاره به تعداد بیش از ۴۰ هزار ابتلا در روز خاطرنشان کرد: این اتفاق هرگز پیش از این رخ نداده است. به گفته رئیس جمهور، در حال حاضر نیاز به ایجاد بیمارستان های پیش ساخته اضافی وجود دارد.

پوتین همچنین از وزارت دفاع درخواست کرد و دستور داد تا از مردم در مبارزه با این بیماری حمایت کند.

رئیس جمهوری روسیه در بخش دیگر سخنان خود از مردم روسیه خواست که در زدن واکسن کرونا به خود عجله کنند.

به دستور پوتین از  ۳۰ اکتبر تا ۷ نوامبر (۸ تا ۱۶ آبان) در روسیه تعطیل عمومی اعلام شده است.  

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا