چهارمحال و بختیاری

بیش از ۲۱۲ نفر در چهارمحال و بختیاری از طریق طرح «یارانه دستمزد» جذب کار شدند

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از ابتدای اجرایی شدن طرح «یارانه دستمزد» در سال ۱۴۰۰ تا مهر ماه امسال، ۲۱۲نفر نیروی کار در چهارمحال و بختیاری از طریق این طرح جذب و بکارگیری شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت ۳۶۷ کارفرما در اجرای این طرح گفت: در حال حاضر از بین استان‌های مشمول اجرای طرح یارانه دستمزد چهارمحال و بختیاری جایگاه هشتم را داراست.

 وی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه دستمزد در ۱۶ استان مرزی و محروم کشور در حال اجراست، افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است و این طرح برای توانمندسازی و اشتغالزایی پایدار در استان‌های کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی دارای مجوز از مراجع رسمی و کد کارگاهی تأمین اجتماعی در تمامی بخش‌های مختلف اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) در صورت بکارگیری نیروی کار جدید با حداکثر سن ۳۷ سال و دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر تا سقف ۱۲ ماه مشمول دریافت یارانه دستمزد به ازای هر جوینده کار معادل ۳۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای‌عالی کار متناسب با سال اجرای طرح هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا