البرز

بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان البرزی واکسینه شدند

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با شروع واکسیناسیون دانش آموزان در سراسر کشور، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز طی یک برنامه ریزی منسجم، ضمن ارائه آموزش‌های لازم به والدین و دانش آموزان تلاش کرد در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه دانش آموزان استان را در برابر کرونا ویروس واکسینه نماید.

نسخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اظهار کرد: طبق آخرین آمار حدود ۹۰ درصد از دانش آموزان و ۹۸ درصد معلمان مدارس استان در برابر کووید۱۹ واکسینه شده اند.

وی افزود: مراکز بهداشت استان علاوه بر فعال نمودن تیم‌های واکسیناسیون مخصوص دانش آموزان عزیز در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون با اعزام تیم‌های سیار به مدارس سعی نمودند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال  سرعت ببخشند.

بابایی تصریح کرد: پیرو تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت حضوری شدن تدریجی مدارس، علاوه بر واکسیناسیون دانش آموزان، بازدید و نظارت بر کلیه مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: کارشناسان بهداشت محیط با حضور در کلیه مدارس، ضمن ارائه آموزش‌های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بر نحوه تهویه هوا در کلاس‌ها، رعایت فاصله‌گذاری و وجود مواد ضدعفونی‌کننده دست نیز نظارت می‌کند.

انتهای پیام/ج/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا