سمنان

بیش از ۳۰هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

بیش از ۳۰هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان وی گفت :از این تعداد بیش از ۳۰ هزار مورد منجر به اعزام آمبولانس و انجام ماموریت شده است.

وی در ادامه افزود: پایگاه اورژانس هوایی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در این مدت ۸۵ مورد ماموریت با انتقال ۱۱۸ بیمار و مصدوم به مرکز درمانی انجام داده است و واحد موتورآمبولانس های مستقر در شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان در این مدت۶۱۲ مورد ماموریت را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خوشبختانه در ۹ ماهه ابتدای سال ۲ مورد زایمان موفق و ۳۰ مورد احیای قلبی ریوی موفق داشته اند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص استان سمنان سالانه شاهد تردد قابل توجه مسافرین و زائرین علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس می باشیم و محورهای اصلی و حتی فرعی استان سمنان از پرترددترین مسیرهای کشور می باشد.

شایان ذکر است است مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه استان سمنان دارای ۱۱ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری،۲۱ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای، یک پایگاه اورژانس هوایی، سه واحد عملیاتی موتورآمبولانس، یک واحد عملیاتی اتوبوس آمبولانس و یک واحد عملیاتی فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث می باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا