سمنان

بیمه رازی شعبه شاهرود افتتاح و به بهره برداری رسید

بیمه رازی شعبه شاهرود افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان مدیر بیمه رازی استان سمنان در آیین افتتاحیه شعبه شاهرود ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در این مراسم و تقدیر ویژه از حضور مدیر عامل بیمه رازی کشور در خصوص هدف از تأسیس شعبه شاهرود گفت: با توجه به اینکه شهرستان شاهرود بزرگترین شهرستان استان سمنان ازنظر جمعیت و وسعت می باشد و با وجود پتانسیل های ویژه این شهرستان ،شعبه شاهرود باحمایت مدیر عامل محترم بیمه رازی کشور و همکاران محترمشان در مدت کمتر از یک ماه افتتاح گردید.

باقری به استقرار چندین اداره کل از جمله راه آهن شمالشرق ، در شاهرود اشاره کرد و افزود: با وجود ظرفیت های فراوان این شهرستان می طلبید هر چه زودتر شعبه بیمه رازی شاهرود به بهره برداری برسد.

وی افزود: با تلاش همکاران خدوم توانستیم در کمتر از یک ماه و با حمایت تیم پشتیبانی بیمه رازی کشور شعبه شاهرود را به بهره برداری برسانیم.

در این آیین همچنین، مدیر عامل بیمه رازی کشور با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: توفیق پیدا کردیم شعبه شاهرود رو با پیگیری و تلاش های سرکار خانم باقری در کمتر از یک ماه در این ایام مبارک به بهره برداری برسانیم در این فرصت از زحمات سرکار خانم باقری که مجدانه تلاش می نمایند و از روسای شعب خوب ما در کشور هستندو همکاران محترم شعبه سمنان که در راستای تحقق این مهم و اهداف بیمه رازی و راه اندازی شعبه شاهرود تلاش کرده اند کمال تشکر را دارم.

جباری ضمن تشکر از زحمات آقای عرب اسدی مدیر بیمه رازی شعبه شاهرود تصریح کرد:امیدواریم در جهت اهداف سرمایه گذاری بیمه رازی در استان سمنان تلاش های بیشتری صورت گیرد و با افتتاح شعبه شاهرود شاهد ارائه خدمات خوب بیمه‌ای، برای مردم فهیم شهرستان شاهرود باشیم و تحقق این مهم با تلاش همکاران محقق خواهد شد. مدیر عامل بیمه رازی کشور با اشاره به راه اندازی شعبه شاهرود، خواستار تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه درسطح شهرستان شاهرود شد و افزود: امیدواریم شعبه شاهرود علاوه بر ارئه خدمات خوب به شهروندان در جهت کمک و حمایت نمایندگان بیمه رازی که در سطح شهرستان شاهرود فعالیت دارند گام بردارد وی به شعار نماینده محوری و شعبه محوری بیمه رازی اشاره کرد و افزود: افتتاح این شعبه در راستای همان شعار نماینده محوری و شعبه محوری بیمه رازی بوده که امروز به بهره برداری رسید وامیدوارم با توسعه شعب و هویت بخشی به شعبات و ایجاد شعبه های جدید این سیاست را دنبال کنیم و با همکاری و همفکری سرکارخانم باقری و همکاران محترم شعبه سمنان و ریاست محترم شعبه شاهرود جناب آقای عرب اسدی و نمایندگان زحمتکش در شاهرود با برنامه ریزی وحضور جدی در بازار اقدامات اساسی تری صورت پذیرد.

جباری افزود: با توجه به شناختی که از شاهرود دارم،این شهرستان ظرفیت و پتانسیل های فراوانی دارد وبا وجود مردم فهیم و خوبی که از سطح فرهنگی بالای برخوردار هستند یک شهر برجسته و ویژه ای در کشور می باشد و زمینه کار از گذشته محیا بوده و با افتتاح این شعبه امیدواریم ، ضریب نفوذ بیمه رازی در استان سمنان و شهرستان شاهرود بیشتر شودو با جذب بیمه گذران جدید به ارائه خدمات بهتر بیمه‌ای بپردازیم.

مدیر عامل بیمه رازی کشور همچنین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیمه رازی با توجه به اهمیتی که برای ارائه خدمات بیمه‌ای بهتر برای مردم قائل می‌ باشد،دارای یک استراتژی مهم که همان گسترش شعبات می باشد بوده و مهمترین هدف بیمه رازی ، ارائه پوشش انواع بیمه جهت خدمات بهتر به مردم که در مواقع بحرانی با پرداخت سریع و به موقع خسارت در کنار بیمه گذاران باشد بوده است.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ شعبه فعال در کشورداریم و ۳۳ شعبه دیگر نیز در دست اقدام در سراسر کشور می باشد و در یک سال اخیر شعبه شاهرود چهارمین شعبه در کنار شعبه یاسوج، کاشان و ماهشهر است که امروز به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان از مردم شاهرود خواست که به محصول بیمه رازی که همانا اطمینان خاطر و آرامش است ، اطمینان نموده و با خرید انواع پوشش بیمه ای که اصلا هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری می باشد و در مواقع بحرانی و حادثه می تواند به جبران خسارت های که حاصل یک عمر سرمایه گذاری و تلاش سالیان یک فرد می باشد،اقدام نمایند، و ما این نوید را می دهیم که در مواقع بحرانی در کنار مردم بزرگوار و بیمه گذاران محترم خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم همچنین تنی چند از نمایندگان بیمه رازی شهرستان شاهرود به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و رسما بیمه رازی شاهرود افتتاح گردید

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا