کهگیلویه و بویراحمد

بی تدبیری از سوی کیست؟/وقتی راه بررسی علمی سد «تنگ سرخ یاسوج» بسته است

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج این روزها علاوه بر حواشی زیادی که برای تغییر و تحولات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و نظر همه را به خود معطوف کرده یکی از مناقشات دیگر که حواشی آن تقریبا کمتر از حاشیه‌های مدیریتی نیست سد تنگ سرخ و موافقت‌ها و مخالفت‌هایی است که در مجامع و محافل و البته فضای مجازی در خصوص این سد می‌شود.

سد تنگ سرخ قرار است که آب شرب و صنعتی و کشاورزی شهر یاسوج و همچنین بخشی از آب شرب شهر شیراز را تامین کند که در این بین فعالان زیست محیطی انتقادات سفت و سختی در خصوص ادامه کار دارند.

در کنار منتقدان زیست محیطی برخی فعالان اجتماعی نیز نسبت به تامین آب شرب شهر شیراز از محل سد تنگ سرخ نیز اختلاف نظر دارند برخی موافق و برخی دیگر مخالف آن هستند اما در حال حاضر مهمترین چالش مربوط به حوزه زیست محیطی است.

شاید یکی از مشکلات اصلی و اختلافاتی که هر روزه در فضای مجازی تندتر و بیشتر می‌شود عدم برگزاری نشست‌ها و مناظرات میان مخالفان و موافقان و البته مخالفان و مسئولان است.

در همین خصوص سید مسعود پرهیزگاری رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در توئیتی از چنین روندی انتقاد کرده و معتقد است که باید مسئولان با معترضان و مخالفان پشت یک میز بنشینند و حرف‌ها یکدیگر را بشنوند تا یکدیگر را قانع کنند.

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا