فرهنگ و هنر

تأسیس مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت/ برپایی جشنواره از ۱۳ رجب

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی برگزیده های ایران نشست بررسی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع و علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ماه شعبان و جدول پیشنهادی حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های استانی جشنواره امامت و مهدویت، از پوستر «جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت» رونمایی شد.

برگزاری جشنواره‌های شعر «مولود کعبه»، شعر «همای رحمت» به زبان ترکی، شعر «بشارت» به زبان عربی، شعر «صحیفه»، مولودی‌خوانی نبوی، نقاشی «سجاده رنگین»، کتاب‌خوانی «اختران هدایت»، آواها و نواهای نبوی، شعر نبوی و جشنواره ادبی «ما ملت امام حسینیم» از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

همچنین مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با محوریت برگزاری جشنواره‌های اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان در دو حوزه امامت و مهدویت به صورت مؤسسه فرهنگی، هنری در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای این اعیاد در نظر دارد.

جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از ۱۳ رجب (۲۶ بهمن) تا نیمه شعبان (۲۷ اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا