سمنان

تأمین زیرساخت‌های ارتباطی در حوزه‌های شعب اخذ رأی امری ضروری است

تأمین زیرساخت‌های ارتباطی در حوزه‌های شعب اخذ رأی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، این دیدار با حضور فرماندار میامی، مدیر و معاون مخابرات منطقه سمنان، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود و مدیرکل زیرساخت استان سمنان و با هدف تأمین زیرساخت مناسب ارتباطی برای انجام انتخابات آنلاین، وضعیت ارتباطی در شعب اخذ رأی انتخابات پیش‌رو و همچنین انجام تمهیدات لازم در این‌خصوص صورت گرفت.

مهندس مجید دارایی بر لزوم پوشش کامل اینترنت در شعب اخذ رأی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، پایدار سازی ارتباطات و تأمین زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات از اهدف مهم مخابرات منطقه سمنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های تخصصی و تلاش همکاران ما، این امر به نحو مطلوب انجام خواهد شد تا شاهد برگزاری انتخابات به صورت شایسته و همچنین حضور پرشور و همیشگی مردم عزیزمان باشیم.

علیرضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی ضمن تشکر از مدیر مخابرات منطقه سمنان درخصوص پیگیری‌های به عمل آمده برای رفع موانع و مشکلات احتمالی در خصوص شعب اخذ رأی گفت: تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مطلوب با توجه به آنلاین بودن انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوارد است که با برنامه‌ریزی مناسب و اقدامات لازم توسط مخابرات استان سمنان انجام خواهد شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا