سمنان

تأکید استاندار سمنان بر گره‌گشایی دستگاه‌ها از مشکلات بخش تولید

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی استان و بازدیدها و جلسات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: این اقدامات در راستای گره‌گشایی از صنعت و تولید انجام می‌شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که استاندار و مسؤولان استان سمنان، حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری است.

وی افزود: در حوزه بانک‌ها و مدیران، تا جایی که امکان دارد و در حد توان ما است، باید تلاش کرده و گره از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و مردم باز کنیم.

هاشمی تأکید کرد: امروز وجود دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی فرصت طلایی است تا بتوانیم با کار جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی، در راستای رفع مشکلات موجود و تحقق توسعه استان سمنان گام برداریم.

وی ادامه داد: در مسیر حمایت و تقویت صنعت در استان سمنان و رفع مشکلات موجود، علاوه بر تلاش بیشتر و ویژه بانک‌های عامل، باید از ظرفیت فرمانداران و مدیران حوزه شهرستان‌ها و کارگروه‌های شهرستانی تسهیل و رفع موانع تولید استفاده کنیم تا بتوانیم در زمینه تسهیلات رونق تولید نیز در کشور پیشرو باشیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مدیران، موارد و مباحث تحت مدیریت خود را در استان سمنان بررسی و رسیدگی کنند و اجازه ندهند تا این مباحث به مراجع بالاتر انتقال داده شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا