هرمزگان

تأکید بر تداوم نشست‌های مشترک میان نمایندگان سه قوه در هرمزگان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، نشست مشترک رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونین وی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این نشست با اشاره به اینکه تمامی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در ادارات مختلف به نوعی عهده دار نمایندگی مردم به منظور رسیدگی به مطالبات آنها می باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان جلب رضایتمندی مردم را در اولویت برنامه های خود در دوره جدید قرار داده است و به منظور تحقق این هدف مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

 

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه دادگستری استان هرمزگان از تقویت همکاری‌ها و تشریک مساعی با تمامی مسئولان به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم  استقبال می نماید، تأکید کرد: به منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر در اقدامات و برنامه ریزی ها، تداوم نشست های مشترک میان نمایندگان قوای مقننه، مجریه و قضاییه بسیار راهگشا می باشد.

در جریان این نشست، آقایان حسین رئیسی، محمد آشوری، احمد جباری و احمد مرادی؛ نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اسلامی ضمن ابراز خرسندی و تبریک انتصاب دکتر مجتبی قهرمانی به عنوان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، حمایت قاطع خود را از برنامه ها و اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در دوره جدید اعلام نمودند.

همچنین نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشتند: برگزاری جلسه هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان نخستین نشست رسمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پس از انتصاب به این سمت، بیانگر توجه ویژه ایشان به هم افزایی، همگرایی و نگاه تعاملی و سازنده میان نمایندگان قوای مقننه و قضاییه در استان می باشد.

در ادامه حسین رئیسی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز تأکید کرد: برای نظارت دقیق بر امور کشور، نیازمند شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی هستیم و اگر این کار را به درستی انجام دهیم خروجی آن کارآمدسازی نظام حکمرانی است.

وی تصریح کرد: در مورد برخی موضوعات خلاء قانونی داریم و حل این مشکل نیازمند برگزاری مستمر جلسات مشترک با تکیه بر همفکری و تعامل سازنده میان  قوای سه گانه می باشد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا