چهارمحال و بختیاری

تأکید راستینه بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات/با تمام توان از تیم مدیریتی جدید استان حمایت می‌کنیم

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با انتصاب استاندار جدید همه گروه‌های سیاسی و دلسوزان انقلاب باید با تمام توان حمایت و همکاری لازم را با تیم جدید داشته و هیچ‌گونه سهم‌خواهی و اعمال فشاری برای انتصاب معاونان و مدیران نداشته باشند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان نیز بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری به هیچ عنوان دخالتی در امور دولت و اعمال فشاری برای انتصابات نداشته و نخواهد داشت و با هر جریان سیاسی که قصد فشار آوردن به استاندار جدید را داشته باشد برخورد خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: انحصارطلبی، لابی‌گری و اعمال نظر در هر مقام و مسؤولیتی به تیم جدید استانداری پسندیده نیست و همه باید بدون چشم‌داشت به استاندار جدید اعتماد کرده و اجازه دهیم در یک فضای منطقی و در کمال آرامش، بر مبنای شایسته‌سالاری از میان جوانان جهادی و نخبه استان تیم مدیریتی جدید را انتخاب کند.

راستینه تصریح کرد: قطعا فشارها و لابی‌گری‌های مخربی که بر مبناهای مختلفی از جمله قومیت، حوزه انتخابی، نزدیکی به افراد و چهره‌های شاخص و… صورت می‌گیرد سبب می‌شود شایستگان دیده نشوند و وقت زیادی از مجموعه استانداری تلف شود که به هیچ عنوان به نفع استان نخواهد بود.

وی بیان داشت: از همه مردم و فعالان سیاسی استان خواهشمندیم با در نظر گرفتن منافع استان همکاری موثری با استاندار جدید داشته و به تیم جدید اعتماد کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا