اخبار ورزشی

تاتنهام پیشنهاد بایرن برای کین را رد کرد

تاتنهام پیشنهاد بایرن برای کین را رد کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این دو پیشنهاد ۷۰ میلیونی و ۸۰ میلیون یورویی برای جذب هری کین به باشگاه تاتنهام داده بود که هر دوی آنها رد شده بود، چند روز پیش در آخرین تلاش خود پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی به تاتنهام برای جذب کین ۲۹ ساله داد که حالا خبر می‌رسد این پیشنهاد هم رد شده است تا اسپرز در رد پیشنهاد باواریایی‌ها هت‌تریک کرده باشد.

دیوید اورنستین خبرنگار سرشناس روزنامه «اتلتیک» انگلیس مدعی شد؛ باشگاه تاتنهام پیشنهاد آخر بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن هری کین را رد کرده است. این مهاجم انگلیسی که می‌خواهد تکلیف آینده حرفه‌ای‌اش پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر مشخص شود، حالا گفته می‌شود احتمال تمدید قراردادش با تاتنهام نیز وجود دارد. قرارداد فعلی او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

تاتنهام با طارمی به توافق رسید/ تداوم مذاکرات با پورتو

هری کین که از سال ۲۰۱۰ در عضویت باشگاه تاتنهام بوده و در این بین به‌ طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در ۴۳۵ بازی برای اسپرز به میدان رفته و ۲۸۰ گل نیز به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام هم به شمار می‌رود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا