اصفهان

تاثیر سفرهای استانی رئیس‌ جمهور در حل سریع مشکلات

فرهاد مصری‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران و کرون و عضو بسیج اساتید استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع سفرهای استانی هیأت دولت اظهار داشت: سفرهای استانی سنتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کردند و در دیدارشان با هیأت دولت تأکید کردند که با مردم در ارتباط باشید و این ارتباط ضروری است.

وی ادامه داد: حضور هیأت دولت در استان‌ها برای رسیدگی به وضعیت آن استان و خصوصاً مناطق محروم و حاشیه نشین می‌تواند در حل مسائل تاثیرگذار باشد.

مصری‌نژاد با بیان اینکه اگر مشکلات پیگیری شود این سفرهای استانی مفید و مؤثر واقع خواهد شد، تصریح کرد: یکی از پیشنهادات این است که مشکلات از قبل بررسی شود، بودجه‌های آن بر اساس نیاز مردم همان منطقه تأمین شود و به موقع برسد و پس از آن گروه یا فردی در هیأت دولت پیگیر اجرای آن باشد و در بازه‌های زمانی پیشرفت کار بررسی شود.

معاون تبیین وگفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان عنوان کرد: اینگونه هم باعث جلب اعتماد مردم می‌شود و هم تأثیرات تبلیغات دشمنان را از بین می‌برد و در نهایت مشکلات مردم رفع خواهد شد که اصل قضیه نیز همین است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا