اصفهان

تارتار: امیدوارم با بازی خوب و هدفمند به پیروزی برسیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی برای هر ۲ تیم است، تیم‌ها هفته اول را با برد پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند در رقابت بالای جدول ادامه دهند، هر ۲ تیم برای برد وارد بازی می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: قطعا هر تیمی که کمتر اشتباه کند و تلاش بیشتری در بازی داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد و امیدوارم تیم ما برنده باشد.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته انجام دادیم، تاکتیک‌های مدنظر را اجرا کردیم، خیلی به تیم امیدوار هستیم، در هفته اول هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند؛ امیدوارم با یک بازی خوب و هدفمند به هدفمان که پیروزی است، برسیم.

تارتار در مورد اعتراض به داوری گفت: بازی اول برنده شدیم اما از ناحیه داوری صدمه خوردیم، این مسائل داوری را به باشگاه سپرده‌ایم و تمرکزمان روی بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تعویق بازی هفته سوم با پیکان خاطرنشان کرد: دوست داشتیم بازی با پیکان در هفته در موعد مقرر برگزار شود، نامه‌نگاری انجام شده و امیدوارم تعویق بازی انجام نشود و در هفته سوم با پیکان بازی کنیم؛ این‌که با استقلال بازی کنیم و بعد با سپاهان از تیم‌های مدعی منصفانه نیست و امیدواریم تغییر ایجاد شود، تمرکزمان روی بازی فردا است و بعد از بازی در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

وی در مورد استفاده چرخشی از دروازه‌بان بیان داشت: ۳ یا ۴ دروازه‌بان خوب داریم، هرکدام شرایط بهتری داشته باشند، بیشتر بازی می‌کنند و این رقابت باید وجود داشته باشد، در پست‌های دیگر هم همینطور است.

تارتار در پایان گفت: اعتقادی به استفاده چرخشی از بازیکنان ندارم و هر بازیکنی بهتر عمل کند در ترکیب قرار می‌گیرد؛ امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم ببینیم و برنده این دیدار ما باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا