اصفهان

تارتار: اگر باتمرکز بازی کنیم هیچ تیمی حریف ما نخواهد بود/ امسال لیگ پرفشار و سختی داریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار بیان داشت: بازی فردا مثل همه بازی‌های لیگ سخت است، امسال لیگ پرفشار و سختی خواهد بود که نشان می‌دهد مربیان خوبی در حال فعالیت هستند و توانسته‌اند تیم‌های خوبی را آماده و وارد مسابقات کنند، فاصله‌ها را بهم نزدیک کرده‌اند؛ مربیان جوان‌تر کمک می‌کنند فوتبال به‌روزتری از باشگاه‌های کشور شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: تیم هوادار بسیار دونده و یکدست است، با توجه به ثبات در کادر فنی توانسته تیم خوبی را جمع و جور کند و بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند، فراز و نشیب زیاد داشته‌اند، نقاط ضعف هم دارند؛ روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم.

تارتار تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان باتمرکز بازی کنند و اشتباهات هفته‌های گذشته را نداشته باشند، مطمئن هستم اگر اشتباهات هفته‌های گذشته را نداشته باشیم و باتمرکز بالا بازی کنیم، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد، به بازیکنان ایمان دارم؛ اگر بازیکنان با تمرکز بالا بازی را دنبال کنند، هیچ تیمی حریف ما نخواهد بود، تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: بازیکن محروم نداریم و حبیب فرعباسی به دلیل سرماخوردگی ممکن است غایب باشد
سایر بازیکنان آماده بازی فردا هستند.

رمضانی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در حاشیه این نشست گفت: با توجه به عملیات چمن ورزشگاه فولادشهر، ورزشگاه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و هوادار به نقش‌جهان منتقل شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا