اصفهان

تارتار: در روزهای بدمان هستیم/ این شکست خیلی برایمان سنگین بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مهدی تارتار پس از شکست مقابل هوادار گفت: از هواداران اصیل مان عذرخواهی می‌کنم. این شکست برای ما سنگین بود، اما اصلا نگران نیستم. این تیم برای آینده است و هفته به هفته شرایط مان بهتر می‌شود. متاسفانه در روزهای بدمان هستیم و در این روزها داوران هم به ما ضربه می‌زنند.

وی ادامه داد: تا جایی که می‌دانم بازیکنی که از بیرون وارد شود و پاس دهد، آفساید است. تعجب می‌کنم که چرا نگرفتند، شاید قانون عوض شده و من نمی‌دانم، اما تا زمانی که VAR نیاید این شائبه ها وجود دارد. از داور مسابقه انتطار بیشتری داشتیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: باید صبور باشیم و کار کنیم تا شانس حریفان را بگیریم و برای خودمان موقعیت ایجاد کنیم. مقصر باخت من هستم و قبول می‌کنم، اما بهتر می‌شویم. هوادار هم خیلی خوب کار کرد و به آنها تبریک می‌‌گویم. ۴، ۵ هفته است که رنگ برد را ندیده‌ایم، می‌دانیم که روزهای سختی را داریم، چون تغییرات گسترده ای داشته ایم. مطمئم روزهای خوب هم برای ما فرا می‌رسد. در نیم فصل هم باید تغییراتی داشته باشیم. 

 وی گفت: صحبت من با کمیته داوران و مسئولان فدراسیون است. منِ مهدی تارتار یا هر مربی دیگر آبروی خود را به راحتی به دست نیاورده‌اند. خیلی سختی کشیدیم تا اینجا رسیدیم. چرا باید گل آفساید بخوریم و تیم حریف روحیه بگیرد و ما تضعیف روحیه شویم. به خاطر همین گل اشتباه دو پله در جدول تنزل کردیم. کمک داور روی خط بود و چرا ندید. نمی‌دانم چرا فکر اساسی نمی‌کنند. آبرویمان در حال رفتن است. هر چند ذوب آهن در گذشته شرایط خوبی نداشته، اما از ما هم انتظار دارند.
 
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: می‌دانم که شرایط خوب می‌شود، اما قرار باشد هر هفته در خانه خودمان داوری ما را اذیت کند و اجازه ندهد نتیجه بگیریم، مثل سال گذشته می‌شویم. نمی‌دانم چرا یک تیم آنقدر از داوری باید متضرر شود. شاید یک هفته هم منفعت ببریم، اما چندین هفته متضرر شدیم. در نهایت مسئولیت این نتایج با من است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا