اصفهان

تارتار: می‌توانیم مقابل سپاهان خوب بازی کنیم/ زمان خوبی برای ریکاوری و تمرین داشتیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سنگین و سختی برای هر ۲ تیم است، میزبان هستیم و سپاهان نتایج خوبی را در شروع فصل کسب کرده است و تیم منسجمی نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم؛ با توجه به لغو  شدن بازی هفته سوم زمان خوبی برای ریکاوری و اجرای تاکتیک‌های مدنظر داشتیم.

وی یادآور شد: به تیم امیدوار هستیم، بازی قبلی مقابل استقلال را از دست دادیم و می‌توانیم مقابل سپاهان نیز خوب بازی کنیم و امیدوارم با نتیجه همراه باشد.

تارتار ادامه داد: تمرینات لازم برای رسیدن به دروازه سپاهان انجام دادیم، تمرینات را طراحی و اجرا کردیم اما در روز مسابقه بازیکنان باید باتمرکز بالا بازی کنند و هرچقدر اشتباهاتشان کمتر باشد، در نتیجه‌گیری می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جعفری شرایط خوبی دارد و با تیم تمرین می‌کند، مشکلی برای بازی ندارد، صدقی تنها مصدوم تیم است که در بازی قبلی آسیب دید.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم، شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده است و امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم، این اتفاق خواهد افتاد زیرا هر ۲ تیم از نظر اخلاقی و فنی از تیم‌های خوب لیگ هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا