مرکزی

تاریخ‌سازی سپک تاکرای استان مرکزی

رویا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک اظهار کرد: تیم‌آینده‌سازان سپک‌تاکرا با غلبه بر کرمان قهرمان بانوان ایران شد تا با کسب پنجمین قهرمانی پیاپی رکوردی جالب در سپک تاکرای ایران ثبت شود.

وی افزود: بانوان سپک‌تاکرا در حالی در این مسابقات که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد شرکت کرده بودند که در چهار دور قبلی این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند و کسب مقام نخست در این رویداد، دستیابی به رکورد جالب و شاید دست نیافتنی ۵ قهرمانی پیاپی را برای اعضای این تیم رقم زد.

سرمربی تیم سپک‌تاکرا گفت: تیم آینده سازان سپک تاکرا که با شکست دادن نماینده تهران به فینال رسیده بود کرمان را نیز شکست داد تا شکست ناپذیری خود در سپک تاکرای بانوان ایران را ادامه دهد.

جعفری افزود: بانوان سپک تاکرای استان که از ۵ سال گذشته تاکنون اجازه خودنمایی را به هیچ تیمی نداده‌اند، در سال ۲۰۱۷ نیز با ترکیبی کاملا بومی در رقابت‌های جام جهانی سپک‌تاکرا عنوان سوم جهان را کسب  کردند.

سرمربی تیم ملی بانوان ایران  خاطرنشان کرد: سپک‌تاکرا طی سال‌های اخیر افتخارات فراوانی را در هر دو بخش آقایان و بانوان برای استان کسب کرده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا