سمنان

تامین آب صنایع مهم‌ترین اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

تامین آب صنایع مهم‌ترین اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،محمدرضا باقری اظهارکرد: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه امسال، ۱۴۵ لیتر بر ثانیه به طرفیت تامین آب صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزوده شد.

وی افزود: در هشت ماهه سال ١۴٠١ به اندازه ١٢ سال گذشته برای شهرک‌های صنعتی استان سمنان آب تهیه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان استان افزود: سمنان مستعد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت است و تلاش‌ها در راستای تبدیل نمودن این استان به قطب صنعتی است.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل زیست محیطی پایتخت و کمبود اراضی در استان‌های همجوار تهران، شاهد سرریز سرمایه‌گذاران به استان سمنان است.

افزایش ۷۸ درصدی واگذاری اراضی صنعتی

باقری تصریح کرد: از ابتدای امسال ۲۴۴هکتار اراضی صنعتی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان سرمایه‌سرمایه‌گذاری واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

هزینه کرد ۲۷۳ میلیارد تومانی در شهرک‌سازی

باقری ادامه داد: استاندار سمنان یک روز در هفته را به مشکلات و موانع تولیدکنندگان اختصاص داده و در جلسات یکشنبه‌های صنعتی مباحث مرتبط با جذب سرمایه‌گذار مطرح و بررسی می‌شود.

وی گفت: علاوه بر پیگیری‌های استاندار سمنان، صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی ایشان نیز به‌صورت جداگانه به جد پیگیر مسائل هستند.

باقری با قدردانی از هماهنگی و همکاری نهادهای نظارتی در رفع مشکلات صنایع، اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و تاکیدات دولت سیزدهم در بخش صنعت بهره می‌بریم و اگر در این شرایط نتوانیم مشکلات شهرک های صنعتی را برطرف نماییم چنین فرصتی دیگر در اختیار ما نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: در حالی امسال، ۲۷۳ میلیارد تومان برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد که در کل سال گذشته هزینه شهرک‌سازی ۲۱۶ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است: در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همراه بود، از تلاش و کوشش “مهدی سعدالله” در مدت مسئولیت حراست این شرکت تکریم و قدردانی به عمل آمده و همچنین ” محمدحسین نظری” به عنوان “مدیر حراست ” شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان معرفی شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا