لرستان

تامین زمین برای ساخت ۴ میلیون مسکن تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، رستم قاسمی صبح امروز در مراسم آغاز ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکونی در خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان لرستان، اظهار کرد: امروز توفیقی شد که خدمت مردم لرستان برسیم  و امیدواریم که این سفر دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، موضوع مسکن یک مسئله مهم است چراکه با روش‌های عادی نمی‌توان صاحب مسکن شد، بیان کرد: اهتمام دولت سیزدهم مسکن‌دار شدن مردم بخصوص اقشار کم‌درآمد و جوانان است. 

قاسمی ادامه داد: قرار است دولت ۴ میلیون مسکن را طی ۴ سال احداث کند و این کار جزو طرح‌های جامع است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این مسیر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها هستیم تا ادارات راه و شهرسازی را در استان‌ها کمک کنند.

وی مهم‌ترین مسئله را تامین زمین عنوان کرد و گفت: همکاران ما شبانه‌روز در تلاش هستند برای اینکه تا پایان سال زمین لازم برای ساخت ۴ میلیون مسکن را تعیین تکلیف کرده باشیم.

قاسمی بیان کرد: ایران را باید به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل کنیم. ساخت چند میلیون مسکن در شرایط فعلی امید و طراوت خوبی را در کشور جاری می‌کند.

 وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز در لرستان تامین زمین به خوبی در حال انجام است و سهم این استان ‌حدود ۱۰۰ هزار واحد خواهد بود.

قاسمی قانون جهش مسکن را بازوی خوبی برای این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم به قولی که به مردم داده شده بتوانیم عمل کنیم و در لرستان آغازی برای طرح‌های دیگر باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا