خراسان رضوی

تاکید استاندار خراسان رضوی بر بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم/ فرمانداران جلوی شوک به بازار را بگیرند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های خراسان‌رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: درست است که نابسامانی‌های اداری وجود دارد اما در بزنگاه‌ها باید از این نابسامانی‌ها عبور بکنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران ابراز کرد: همه ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم بسیج کنید.

وی بر کنترل بازار تاکید کرد و گفت: از جایی که بازار زود تحت تاثیر عملیات روانی قرار می‌گیرد، فرمانداران باید با مدیریت از وارد شدن شوک به بازار جلوگیری کنند.

نظری خاطرنشان کرد: تسهیل و روان‌سازی امور جاری و پاسخگویی به مردم در ادارات شهرستانی باید جاری و ساری باشد تا رضایتمندی و آرامش مردم در این حوزه حاصل شود.

استاندار خراسان‌رضوی بر فعال‌سازی بخش‌های راکد تاکید کرد و ادامه داد: هر چقدر برش‌های عملیاتی خود را محدود بکنیم از نظر اجرای عملیات راحت‌تر خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: در کنار ارتقا بهره‌وری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود نباید از راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید غافل شویم.

نظری بر داشتن اهداف عملیاتی قاطع برای پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز به یک برنامه جهشی جبرانی داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر در یک دستگاه اجرایی شهرستانی کندی احساس می‌شود مجموعه مدیریت شهرستان باید برای فعال شدن آن تلاش کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا