لرستان

تاکید نماینده بروجرد بر تعیین دستمزد حقوق کارگران و کارمندان بر اساس نرخ تورم

تاکید نماینده بروجرد بر تعیین دستمزد حقوق کارگران و کارمندان بر اساس نرخ تورم

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فاطمه مقصودی در جلسه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: این روزها نمی‌دانم از کجای اقتصاد و معیشت سخن بگویم یا از چه اقشاری دفاع کنم که ادای دین کرده باشم.از کارمندان و کارگران آبرومند یا آنان که سهم سفره هایشان از انقلاب به صفر رسیده است.

وی افزود: خبرهای رسیده از بیشتر حوزه های انتخابیه از وضعیت بسیار وخیم اقتصادی مردم حکایت دارد.آمار خودکشی ها چندین برابر شده ،آمار فروپاشی خانواده ها و طلاق بسیار نگران کننده است. در زمینه ترک تحصیل،فرار از خانواده ،قتل و دزدی و جیب بری جلوتر از هر کشور دیگری در جهان هستیم.کی قرار است به این وضعیت پایان دهیم؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از بازار خودرو بگوییم که قرار بود سامان یابد یا صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی که هنوز بزرگترین معضل تأمین معیشت مردم هستند؛ در این روزهای سخت اقتصادی و با این آزادسازی بی‌محابای قیمت‌ها و تورم کمرشکن نقل همه محافل از کارگران شهرداری گرفته تا کارمندان آبرومند این است که نرخ افزایش دستمزد و حداقل افزایش حقوق در چه حدی تعیین می‌شود.

وی بیان کرد : آیا نرخ افزایش حقوق و دستمزد با نرخ تورم برابری می‌کند و این دغدغه‌ به جا، درست و حداقلی است، زیرا این اقشار اصلی جامعه یعنی کارمندان و کارگران بار اصلی تولید و معیشت جامعه را به دوش می‌کشند و با اعداد و ارقام و تورم و نسبت آن کاری ندارند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مهم معیشت و سفره آنها است.

مقصودی تصریح کرد : بنابراین ضروری است دولت مردمی رئیسی تدابیر لازم را از هم اکنون و نه دیرهنگام برای برنامه‌ریزی و لحاظ کردن افزایش حقوق آبرومند و متناسب با تورم برای کارگران و کارمندان در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان داشته باشد تا مانند سنوات قبل کار به اردیبهشت، خرداد و تیر نکشد و بتوانیم قدری ولو اندک از آلام اقتصادی و سفره معیشت ملت ایران را التیام بخشیم.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا