سیاسی

تاکید وزیر دفاع به تجهیز نیروهای مسلح به تجهیزات رزم زمینی

تاکید وزیر دفاع به تجهیز نیروهای مسلح به تجهیزات رزم زمینی

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع در دیدار با معاونین ستادی و مدیران گروه‌های سازمان صنایع دفاع با تبریک عید غدیر خم به عنوان عید بزرگ مسلمانان، رمز عاقبت به خیری را بندگی خدا و تبعیت محض از الگوها و اسوه‌های حسنه‌ای مانند پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیر مومنان علی(ع) دانست و افزود: توفیق الهی در تبعیت، حرکت در مسیر انبیاء الهی و درنهایت عاقیت به خیری است.

وزیر دفاع: خرید هواپیما ضوابطی دارد که دنبال می‌شود

 

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی از نظر اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی برای عاقبت به خیری؛ زندگی کاری را از ابعاد  مهم رسیدن و دست یابی با عاقبت خیری دانست و افزود: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.

آشتیانی در ادامه این دیدار با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جنگهای اخیر محیط پیرامونی و فناوری‌های مورد استفاده در این جنگها؛ اهمیت نبرد زمینی و حرکت روی سطح زمین را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر نقش برجسته سازمان صنایع دفاع در تجهیز و پر کردن دست نیروهای مسلح کشور به تجهیزات رزم زمینی تاکید کرد.

وزیر دفاع با اشاره به تلاش شبانه روزی برای حرکت پر شتاپ و اعمال مدیریت درست و بهره گیری از همه ظرفیتها و بهبود مستمر سامانه‌های مدیریتی را لازمه حرکت جهشی دانست و افزود: همه جهان نظارگر بودند که حرکت نظام و ملت بزرگ ایران با وجود تحریم‌ها و جنگ ترکیبی پر فشار نه تنها کند نشد بلکه با سرعت و پر قدرت‌تر ادامه پیدا کرده است.

وزیر دفاع بهره گیری از راه کارهای جدید و استفاده از توان مدیریتی نخبگان برای پیشبرد کارها را امری ضروری عنوان کرد.

آشتیانی با اشاره به موفقیتهای سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش‌های کارکنان آن تشکر کرد.

در این دیدار معاونان ستادی و مدیران گروه ها دیدگاه ها و نکته نظرات خود را با وزیر دفاع مطرح کردند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا