البرز

تبیین خدمات ارزنده دولت از سوی رسانه‌ها

تبیین خدمات ارزنده دولت از سوی رسانه‌ها

به گزارش برگزیده از البرز، جلسه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، امام جمعه شهرستان فردیس، فرماندار فردیس و سایر مسئولان شهری شهرستان برگزار شد.

مرتضی ولی پوری در این جلسه که با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، عنوان: فعالیت رسمی و روند اجرایی ستاد انتخابات و کمیته های زیرمجموعه آن در راستای منویات مقام‌معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر چهار مولفه اصلی (مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت وجایگاه رسانه بر هیچ فردی پوشیده نیست، ادامه داد: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در وحدت و ‌همدلی استان و کشور اثربخش هستند، یادآور شد: باتوجه به اینکه دشمنان به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است، رسانه ها می‌توانند با تبیین خدمات ارزنده دولت اهداف دشمن را خنثی کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات قدرت چانه زنی کشور درمقابله با قدرت های منطقه و ‌جهان را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، در پایان رئیس ستاد انتخابات استان از رسانه‌های فعال سطح استان البرز درخواست کرد کلیه اخبار مرتبط با انتخابات را از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات پیگیری کرده و از انتشار اخبار ضد و نقیض و فاقد رسمیت بپرهیزند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا