سلامت

تجلیل از خانواده‌های اهدا کننده عضو در برنامه «۶۱ ثانیه»

به گزارش برگزیده های ایران از انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت: این ویژه برنامه که به پاس قدردانی از تصمیم جانبخش خانواده های نوعدوست اهدا کننده عضو تهیه شده، امروز سه شنبه مصادف با شب چله، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما و نیز ساعت ۲۰ از تلویزیون اینترنتی فیلیمو و آپارات پخش خواهد شد.

وی درخصوص عنوان ۶۱ ثانیه گفت: شب یلدا حدود ۶۰ ثانیه بلندتر از شبهای دیگر است و ما ایرانیان به رسمی دیرین این فرصت را برای با هم بودن غنیمت می شماریم و این در حالیست که هر فرد مرگ مغزی نیز می تواند با اهدای اعضای حیاتی و نسوج خود ۶۱ تن را از مرگ و معلولیت نجات دهد و تاریکی مرگ را به روشنی زندگی پیوند زند.

تجلیل از خانواده‌های اهدا کننده عضو در برنامه «۶۱ ثانیه»

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان همچنین از بیمه دی که در ترویج فرهنگ اهدای عضو همواره یار و همراه این انجمن بوده قدردانی کرد.

بر اساس اعلام انجمن اهدای عضو ایرانیان، بیمه دی با تدوین و ارائه نخستین بسته خدمتی بیمه رایگان، ویژه خانواده های اهدا کننده(بیمه جانبخش)، در کاهش آلام خانواده های اهدا کننده عضو نقش آفرین بوده و شماره  ۰۹۱۶۹۶۹۶۷۷۲  جهت هماهنگی اعلام شده است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا