کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در یاسوج همراه با اثر هنرمند خوش ذوق چرامی

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ ابوذر صناعی‌نیا دبیر کمیته مردمی گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت  حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهید سلامت دکتر محمد زارع دیدار و از خانواده این شهید سرافراز تجلیل به عمل آوردند.

سعادت صالحی نیا ضمن تجلیل از دانش آموز نخبه محمدرضا زارع فرزند شهید زارع، طرح سیاه قلم تمثال شهید زارع که توسط دانش آموز هنرمند چرامی سرکار خانم شمیم مکرم طراحی شد بود را به همسر مکرم این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

صالحی بیان داشت: حاج قاسم خود بزرگ شده و مرید مکتب روح الله است و  بزرگترین جلوه مکتب حاج قاسم تربیت بزرگ مردان و شیرزنانی است که طلائیه دار ایفای نقش های اساسی در آینده کشور خواهند بود.

ابوذر صناعی دبیر کمیته بزرگداشت شهید سلیمانی نیز بیان داشت: ملموس ترین و بارزترین خصوصیتی که شهید سلیمانی را عزیز ملت کرد و در قلب همه ملت گرامی است را نه در شجاعت و یا شهامت بلکه باید در خدمت و مردم داری دانست، اوج این خدمت رو همه ملت نیز به چشم خود دیدند که در بهبوهه جنگ با داعش و تکفیری ها شهید سلیمانی از خدمات رسانی و حضور در مناطق محروم و آسیب دیده چه در سیل خوزستان، چه در زلزله و … غافل نبودند. 

 شهیدای ما همه این خصلت مشترک را دارند که روحیه جهادی و خدمت به مردم با خون آنان عجین است، شهید زارع هم نمونه بارزی از روحیه جهادی و خدمت رسانی است که خداوند توفیق شهادت را نصیبشان کرد.

 خانواده شهید زارع ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم که به آنان لطف داشته اند و محبتشان شامل حالشان بود، بیان داشتند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا