کرمانشاه

تجلیل از هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاه 

تجلیل از هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کرمانشاه 

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، در خصوص برگزاری برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۴٠٠ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: از امروز (چهارشنبه ٢٩ شهریور) برنامه‌ها آغاز می‌شوند و همزمان در سراسر کشور تجلیل از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس را داریم که در کرمانشاه یک هزار نفر در حسینیه ثارالله تجلیل می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دیدار با آیت‌الله علما و فرماندهان نیروهای مسلح، رژه ٣١ شهریور، گردهمایی جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در سراسر استان همزمان با سراسر کشور از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از سه هزار نفر از رزمندگان، پاسداران، بسیجیان و سربازان تحت پوشش سپاه استان کرمانشاه، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

بهشتی راد خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا سپاه هم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان یک برنامه ویژه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک شاهد کرمانشاه از پنج مهرماه لغایت ٢٠ مهرماه برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه یک نمایشگاه ویژه‌ است که تا کنون در سه استان برگزار شده و کرمانشاه چهارمین استان است و در این نمایشگاه دستاوردهای جدیدتری از هوا و فضا در مباحث موشکی و سامانه‌های پهبادی به نمایش در می‌آید.

بهشتی راد تأکید کرد: صبح ها اقشار خاص از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند و بعد از ظهر ها بازدید برای عموم مردم از ساعت سه بعد از ظهر الی هشت شب است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا