خراسان رضوی

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در این دیدار با تبریک این موفقیت به جامعه کشتی استان و خانواده این قهرمان استان گفت: افتخار آفرینی این نوجوان با انگیزه می تواند الگوی نوجوانان و جوانان شهرامام رضا (ع) باشد.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مبنی بر تجلیل از افتخارآفرینان و پیشکسوتان ورزش، امروز در خدمت نوجوان افتخار آفرین کشتی کشور هستیم و به او افتخار می کنیم.

ارجائی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی مهد ورزش است و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف به ویژه در مشهد امام رضا (ع) وجود دارد که می توان این استعدادها را شکوفا کرده و ورزش مشهد و خراسان را مانند گذشته در سطح کشور تاثیر گذار کرد.

وی تاکید کرد: قطعا از این سرمایه های بزرگ که می توانند پرچم کشورمان را در میادین جهانی برافراشته کنند، حمایت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار گفت: نقطه نقطه این شهر مملو از نوجوانان و جوانان با استعداد و نخبه در رشته های مختلف ورزشی است که متاسفانه طی سال های گذشته به آنها پرداخته نشده است.

سید حسین علوی مقدم افزود: با توجه به این موضوع، شهردار و شورای ششم مصمم به حمایت از حوزه ورزش به ویژه پتانسیل حاشیه شهر مشهد امام رضا(ع) هستند و امیدواریم باتلاش و همکاری بتوانیم شاهد بازگشت ورزش استان و مشهد به روزهای اوج باشیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا