چهارمحال و بختیاری

تجلیل مدیریت شهری شهرکرد از پرستاران بیمارستان هاجر

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، ظهر امروز جمعی از اعضای شورا و شهردار شهرکرد به مناسبت روز پرستار و میلاد باسعادت حضرت زینب (س) به صورت سر زده از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرده و با شاخه گلی از مقام پرستاران این بیمارستان تجلیل کردند.

محمدرضا بیاتی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حضرت زینب(س) حافظ اسرار و آرام‌بخش آلام تمام اهل بیت بعد از واقعه کربلا بودند، گفت: نام‌گذاری روز میلاد این بانو به نام پرستاران و مدافعان سلامت سعادتی بزرگ است که باعث یادآوری زحمات این قشر به جامعه است.

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: زحمتکشان و مدافعان عرصه سلامت در راه سلامتی هموطنان خود راه شهادت را برگزیدند و در سطح کشور بسیاری به فیض شهادت نائل آمدند که ایام و مناسبت‌های این چنینی فرصتی پدید می‌آورد تا بتوانیم قدردان خستگی و زحمات این جامعه باشیم البته توجه به این قشر نباید تنها در این روز خلاصه شود.

وی ادامه داد: پرستاران ۲ سالی است که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا همراه مدافعان خاموش در آرامستان‌ها بودند و بسیاری به مدت‌های طولانی حسرت دیدن فرزندان و خانواده‌هایشان را داشتند.

بیاتی اظهار داشت: در سایه تلاش‌های کادر درمان و پرستاران شاهد کنترل و مدیریت بیماری کرونا هستیم و امیدواریم تا ریشه کنی کامل کرونا مردم همکاری لازم را انجام دهند. 

وی افزود: امیدواریم هیچ پرستاری از مشکلات کاری و معیشتی رنج نبرده و مسئولان نسبت به دغدغه و امنیت شغلی‌ آنان حساسیت لازم را داشته و اقدامات قانونی را معمولی دارند و برای این قشر فرهیخته سلامت، آرامش و رفاه را آرزومندیم.

محمدتقی جاپلقی در حاشیه این بازدید خطاب به پرستاران گفت: شما پرستاران به بیماران زندگی اهداء می‌کنید که قطعاً در جواب این خدمات پاداشی را از خداوند و ائمه دریافت می‌کنید.

شهردار شهرکرد ادامه داد: پرستاران باید به خود افتخار کنند میلاد بانوی پرستار بزرگ عالم حضرت زینب کبری(س) در تقویم به نام پرستار نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم پرستاران با الگو گرفتن از رفتار و شخصیت والای حضرت زینب(س) در همه مراحل زندگی خود، بهترین راه و روش زندگی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا