Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تجلیل نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از گروه های نمایشی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

تجلیل نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از گروه های نمایشی

تجلیل نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی از گروه های نمایشی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، علی اصغر خانی در مراسمی با حضور ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار شاهرود، محمدتقی یزدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پنج گروه نمایشی شهرستان شاهرود در دفتر نماینده مردم وعده خود را جامع عمل پوشاند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژی، صنعت و خستگی روح انسان‌ها گفت: هنر، غذای روح بشر است و در این برهه زمانی باید بیشتر از پیش، از نمود آثار و کارکرد هنرمندان برای رفع خستگی‌های روحی و ایجاد نشاط روانی در جامعه بهره ببریم.

خانی با ابراز خرسندی از راهیابی نمایش “نقطه صفر مرزی” از شاهرود به جشنواره بین المللی تئاتر فجر افزود: در این شهرستان استعدادهای بالقوه و ذاتی از جمله سیدداود میرباقری وجود دارد که نیازمند حمایت توجه و بیشتر متولیان فرهنگ و هنر استان سمنان است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه مد نظر است رشد کیفی فضاهای فرهنگی و هنری است و باید بیشتر به فکر ارتقا و آماده سازی برای استفاده هنرمندان از فضای فرهنگی و هنری شهرستان شاهرود بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا