قزوین

تجمع بسیجیان اعلام آمادگی برای ظهور است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قزوین در سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج)، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی قدرتمند است، برای اینکه خدای متعال به او نیرو بخشید و فرمود «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ» خدای متعال اراده بسیجیان را قوی، تفکر بسیجیان را نورانی و شرح صدر به آن‌ها عنایت کرد.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند قوّت بسیجی دارای ابعادی است؛ بسیجی در میادین علمی و فرهنگی توانمند است و در عرصه‌های سیاسی و تبلیغ دین حضور نیرومند و اثرگذاری دارد. پیشرفت‌های هسته‌ای، توانایی‌ موشکی، عدالت‌خواهی بین‌المللی و دفاع از مظلومان عالم از جمله مولفه‌های مهم قدرت و اقتدار بسیج و بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: ما قدرمند هستیم چراکه بسیجی هستیم و به فرموده قرآن کریم، اگر دین خدا را یاری کنید خداوند یاور شماست. ما قدرمند هستیم چرا که خدای متعال توفیق حمایت از حق را به ما عنایت کرد و در آیه ۲۱ سوره مجادله فرمود موفقیت خودم، پیامبران و فرستادگان من مسلم است و چنین خواهد شد.

امام جمعه قزوین افزود: ما بسیجی قدرتمند هستیم چراکه خدای متعال فرمود اگر من شما را یاری کنم هیچ کس بر شما غالب نخواهد شد و به این خاطر که رهبریِ الهی داریم و چندین میلیون مستضعف در عالم به ما دلبسته‌اند و با ما همراه هستند. ما قدرمند هستیم برای اینکه راه انبیاء الهی را ادامه می‌دهیم و دعای حضرت زهرا (س) بدرقه راه ماست و دل هایمان باهم متحد و منسجم است.

آیت الله عابدینی بیان کرد: ما شاکر خدای متعال هستیم و افتخار می‌کنیم برای حضور و وجود برادران و خواهران مخلص بسیجی و خوشحالیم و دل‌هایمان را یکی می‌کنیم و به فرموده قرآن کریم از عبادت و بندگی نیرو می‌گیریم و بر اساس آیه ۷۶ سوره نساء به جنگ با دشمنان دین خدا ادامه می‌دهیم.

وی گفت: در حقیقت این تجمع یعنی به محضر امام زمان (عج) گزارش می‌دهیم که ما ایستاده‌ایم و برای ظهور ایشان رزمایش می‌کنیم. گزارش فرمانده محترم سپاه پاسداران استان قزوین سراسر امید و افتخار بود و آینده روشنی برای جوانان متصور هستیم، امیدواریم بزودی شاهد پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی باشیم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا