اردبیل

تجمع بسیجیان در سوم آذر ماه/ جهادگران و نخبگان علمی استان اردبیل تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، علی حبیب‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: تجمع بسیجیان در روز سوم آذر ماه در سالن ورزشی رضازاده اردبیل یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج بوده که برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۳۰ عنوان برنامه با ۳۰۰ اجرا برای هفته بسیج پیش‌بینی شده است و در اجرای این برنامه‌ها اولویت اول و اصلی ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و در این خصوص جای نگرانی نیست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل تشریح کرد: شعار «بسیج پاره تن مردم است» به عنوان شعار محوری هفته بسیج در سال جاری انتخاب و برای تمامی روزهای هفته بسیج عناوین مختلفی در نظر گرفته شده است که برنامه‌های متنوعی به تناسب عناوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روزهای هفته بسیج به ترتیب با عناوین بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و علم و پژوهش، بسیج و عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و در نهایت روز آخر با عنوان بسیج و معنویت و اخلاق نامگذاری شده است.

حبیب‌زاده با بیان اجرای برنامه‌های متنوع در طول هفته بسیج، تصریح کرد: برگزاری همایش نماز، نماد معنویت و اقتدار بسیج یکی از برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل بوده و هدف از اجرای این همایش، ترویج فرهنگ نماز در جامعه است و در این خصوص فراخوان برای دریافت آثار بسیجیان در این حوزه داده شده است.

به گفته وی دریافت آثار تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد و پس از آن آثار وارد مرحله داوری شده و در نهایت از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی عملکرد بسیج بر کسی پوشیده نیست

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم بیان کرد: رسانه‌ها نقش بسیار بالایی در آگاه سازی و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند و زحمات و نقش آنها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از عملکرد بسیج بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: راه‌اندازی میز خدمت جهادی با حضور مسؤولان و رسیدگی به مشکلات مردمی به صورت محلی و حضور در بین مردم یکی از اقدامات ماندگاری است که توسط بسیج انجام می‌گیرد و در کنار آن اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، تداوم رزمایش کمک مومنانه و تداوم طرح شهید سلیمانی از جمله محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

حبیب‌زاده اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه در راستای مقابله با ویروس کرونا، غربالگری و قرنطینه خانگی و مراجعه حضوری به درب منازل برکات بسیار زیادی داشته و به طوری که ۲۷ هزار قلم بسته معیشتی به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در جامعه توزیع شده و در کنار آن در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک بیش از ۷۶۰ هزار عدد ماسک در بین مردم توزیع شده است.

 تجلیل از جهادگران و نخبگان علمی استان

وی گفت: تجلیل از جهادگران و نخبگان علمی استان در روز بسیج و علم و پژوهش در نظر گرفته شده است و در کنار آن برنامه‌هایی همچون غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دیدار از پایگاه‌های مقاومت بسیج، نشست‌های روشنگری از طریق فضای مجازی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و … در طول هفته بسیج انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا