اخبار روز

تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویر

تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویر

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، مردم اصفهان در میدان امام حسین (ع) تجمع کردند تا انزجار خود را هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کنند. مردم از ملیت‌های مختلف به میدان آمدند تا توطئه دولت سوئد را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران اظهار داشت: همه باید بدانند که حقیقت قرآن کریم با سوزاندن از بین نمی‌رود‌.

وی ادامه داد: قرآن در دل و جان و اندیشه مردم قرار دارد و برنامه زندگی ما،  کتاب عزت و عظمت ما است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: احساسات میلیون‌ها نفر جریحه‌دار شده است و جامعه بین الملل باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: امروز هم مردم متدین استان اصفهان احساس مسئولیت کردند و در این مکان تجمع کردند.

تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: امروز کسانی که منافعشان توسط قرآن به خطر افتاده به کاغذ قرآن اهانت می‌کنند به خیال اینکه این اهانت می‌توانند از بین ترویج و گسترش دین در بین مردم جلوگیری کنند که این توهم باطلی است.

وی ادامه دا: لذا مردم موظف هستند که محکم پای مبانی قرآن بایستند که استکبار جهانی فکر نکنند با سوزاندن قرآن ، اهانت و کاریکاتور می‌توانند انها را از میدان به در کنند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: باعث تاسف است کشورهایی که مدعی فرهنگ و تمدن هستند به خود اجازه می‌دهند با رفتارهای دور از تمدن به مولفه‌ای فرهنگ و تمدن ملت‌های دیگر اهانت کنند و جای تاسف است که در استاندارد دوگانه به سر می‌برند.

تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویرتجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم+ فیلم و تصاویر

/۱۶۳/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا